Gå til innhold

Typen som ikke har tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg inviterer han til å møte mine venner, han har ikke tid. Men så plutselig forteller han at han er på byn... det stakk i magen. Jeg ble litt redd for at han flørter med andre. Jeg er åpen og ærlig med han og inkluderer han. Ikke omvendt. Måtte bare få det ut. Blir usikker 

Anonymkode: fc7d0...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde vel ikke tid fordi han skulle på byen. 

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: e9a75...3fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Han hadde vel ikke tid fordi han skulle på byen. 

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Men hvorfor sa han det ikke da? Hvorfor inkluderte han meg ikke? Jeg inviterte han kl.17. Fikk snap kl.00 om at han var på byn. Vi er ikke kjærester. Bare eksklusiv... 7 mnd

Skrevet

Vi er godt voksne... 40+

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Men hvorfor sa han det ikke da? Hvorfor inkluderte han meg ikke? Jeg inviterte han kl.17. Fikk snap kl.00 om at han var på byn. Vi er ikke kjærester. Bare eksklusiv... 7 mnd

Kanskje fordi han vet du er sjalu?

Anonymkode: 0f937...a94

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje fordi han vet du er sjalu?

Hva mener du? Jeg har aldri møtt noen av hans nærmeste 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg inviterer han til å møte mine venner, han har ikke tid. Men så plutselig forteller han at han er på byn... det stakk i magen. Jeg ble litt redd for at han flørter med andre. Jeg er åpen og ærlig med han og inkluderer han. Ikke omvendt. Måtte bare få det ut. Blir usikker 

Javel, da var han jo opptatt da... 

Anonymkode: 48966...f0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hva mener du? Jeg har aldri møtt noen av hans nærmeste 

Du skriver jo at du er redd han flørter med andre....

Skrevet
44 minutes ago, Anonym bruker said:

Møte venner og familie er vel neste steg i prosessen, når man har funnet ut om man skal bli kjærester eller ikke. Du anser dere for å være kjærester, han dater slik at han slipper å få stempelet for å gå fra det ene forholdet til den neste, han dater bare. 7 mnd. uten å definere forholdet, hadde ikke giddet 

Anonymkode: 1695a...b34

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du skriver jo at du er redd han flørter med andre....

Ja. Fordi magefølelsen min sier at jeg ikke kan stole på han. Jeg forteller jo selvsagt ikke han dette

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Møte venner og familie er vel neste steg i prosessen, når man har funnet ut om man skal bli kjærester eller ikke. Du anser dere for å være kjærester, han dater slik at han slipper å få stempelet for å gå fra det ene forholdet til den neste, han dater bare. 7 mnd. uten å definere forholdet, hadde ikke giddet 

Anonymkode: 1695a...b34

Helt ærlig.. det er mer enn 7 mnd... har kjent han lenge. Han er og veldig sjalu. Han vil eie meg.... eneste jeg vil nå, er å ha sex med andre!! Fordi jeg føler han holder meg på gress !! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Helt ærlig.. det er mer enn 7 mnd... har kjent han lenge. Han er og veldig sjalu. Han vil eie meg.... eneste jeg vil nå, er å ha sex med andre!! Fordi jeg føler han holder meg på gress !! 

Er det han som er gift?

Uansett om jeg tar feil eller ikke om det; løp. Eierskap hører ingensteds hjemme i noen typer forhold!

Anonymkode: b2f0d...4a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gidder du dette? 

Man får jo inntrykk av at dere er ungdommer som driver på, dette er jo her idiotisk av voksne folk å kaste bort tiden på. Han er ikke interessert i deg! Han vil ha deg på gress når han ikke har andre. 

Skrevet

Tråder som dette får meg til å lure på hva som egentlig feiler folk... 

Anonymkode: 48966...f0a

Skrevet

Hvorfor skal han gidde å prioritere dine venner fremfor å dra ut med egne venner når dere ikke engang er kjærester?

Anonymkode: 3bd46...9f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor gidder du dette? 

Man får jo inntrykk av at dere er ungdommer som driver på, dette er jo her idiotisk av voksne folk å kaste bort tiden på. Han er ikke interessert i deg! Han vil ha deg på gress når han ikke har andre. 

Føler også at han ikke er skikkelig intressert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal han gidde å prioritere dine venner fremfor å dra ut med egne venner når dere ikke engang er kjærester?

Anonymkode: 3bd46...9f7

Nei. Nettopp 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dere er jo merkelige begge to.

Anonymkode: 26c77...e76

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det han som er gift?

Uansett om jeg tar feil eller ikke om det; løp. Eierskap hører ingensteds hjemme i noen typer forhold!

Anonymkode: b2f0d...4a9

Han er ikke gift !

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere er jo merkelige begge to.

Hvordan? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan? 

Det eneste du vil nå er å ha sex med andre, hvorfor går du ikke da? Du aksepterer at han har bestemt at dere skal være eksklusive, men ikke kjærester. Han er sjalu, han vil eie deg, du stoler ikke på han, han vil ikke være kjæreste med deg, men sitter å venter på han gjør du like fullt,. Han bruker deg, og du lar deg bruke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det eneste du vil nå er å ha sex med andre, hvorfor går du ikke da? Du aksepterer at han har bestemt at dere skal være eksklusive, men ikke kjærester. Han er sjalu, han vil eie deg, du stoler ikke på han, han vil ikke være kjæreste med deg, men sitter å venter på han gjør du like fullt,. Han bruker deg, og du lar deg bruke.

Fordi jeg elsker han. Og håper og håper.... vil egentlig ikke ha noen andre

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Dessuten har jeg gått fra han flere ganger... men han vil alltid ha meg tilbake.... jeg er altfor SVAAAAK

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Du lager jo bare trøbbel og hjertesorg for deg selv. Han vil ikke ha deg som kjæreste, han vil eie deg og kontrollere deg. Hvorfor ønsker du å leve sånn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ikkje kjærester, bare eksklusiv? Beklager, skjønner ikke forskjellen. 

Anonymkode: e6886...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...