GÃ¥ til innhold

Teite pappaer til barna 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi et lite opprop her og rekke opp handa de som har en teit pappa til barna?! 🙄😅🙈
Min er heldigvis en ex!! 

Anonymkode: 499b7...588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en teit pappa. Alltid være teit, egoistisk og svært lite trivelig

Anonymkode: bb688...bbd

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Skrevet

Alle foreldre jeg kjenner vil kun det beste for sine barn, fedre og mødre. Men det er mange som stiller urimelige krav og forventninger til den andre.

Om mor synes at far er teit eller ubrukelig, så er det stor sannsynlighet for at far har tilsvarende tanker om mor.

Forstår at "oppropet" er solid feministisk forankret, med mål om å samle så mye negativt om fedre og menn som mulig.

Anonymkode: dc4ed...db2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alle foreldre jeg kjenner vil kun det beste for sine barn, fedre og mødre. Men det er mange som stiller urimelige krav og forventninger til den andre.

Om mor synes at far er teit eller ubrukelig, så er det stor sannsynlighet for at far har tilsvarende tanker om mor.

Forstår at "oppropet" er solid feministisk forankret, med mål om å samle så mye negativt om fedre og menn som mulig.

Anonymkode: dc4ed...db2

Pappaen til mitt barn vil ikke det beste for noen andre enn seg selv. Han behandler barna han har med ny dame på samme måte. Moren hans er enig i at han er en elendig pappa, og har beklaget til meg mang en gang. Så alle er ikke nødvendigvis tipp topp. Det er ikke alltid «begges feil» 

Anonymkode: 398ff...020

Skrevet

Pappaen til mine barn er ikke en god pappa, heller ingen god mann. Han tenker først og fremst på seg selv og sine behov, andre må tilpasse seg til ham. Sier man noe får man silent treatment, stone walling, guilt tripping, gas lighting eller noe annen manipulativ drit tilbake. Han oppfører seg som en bortskjemt tenåring. Dessverre må barna likevel på samvær til ham selv om de får angst av det. 

Anonymkode: e2b14...f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...