Gå til innhold

Dårlig behandlet av kollega i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en situasjon jeg opplevde på jobb. Vi sto med en gruppe barn og skulle ut. Med det samme fikk jeg en viktig tlf og samtalen varte i underkant av 1 min. Min kollega ble stresset og tok tak i ytterjakken min og dro meg etter seg for at jeg måtte følge med på barna. Dette foran barna. Jeg sa selvsagt at jeg fikk en viktig tlf og snakket diskré bak ei dør. 
Jeg er sjokkert over ansatte som behandler kollegaer på denne måten.

Anonymkode: 9c3c3...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tull og troll.

Anonymkode: b31f1...f29

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har en situasjon jeg opplevde på jobb. Vi sto med en gruppe barn og skulle ut. Med det samme fikk jeg en viktig tlf og samtalen varte i underkant av 1 min. Min kollega ble stresset og tok tak i ytterjakken min og dro meg etter seg for at jeg måtte følge med på barna. Dette foran barna. Jeg sa selvsagt at jeg fikk en viktig tlf og snakket diskré bak ei dør. 
Jeg er sjokkert over ansatte som behandler kollegaer på denne måten.

Hvorfor har du din private telefon på deg i arbeidstid i barnehage? Ikke vanlig. Eller var det en telefon til avdelingstelefonen fra en forelder eller styreren?

Anonymkode: 8fc38...ce2

Skrevet

Storm i vannglass.

Anonymkode: d4502...94b

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor har du din private telefon på deg i arbeidstid i barnehage? Ikke vanlig. Eller var det en telefon til avdelingstelefonen fra en forelder eller styreren?

Anonymkode: 8fc38...ce2

Fordi jeg ventet en viktig tlf som skrevet. Nå handler ikke dette innlegget om å finne feil på meg, men om en kollega som fysisk tar tak i klærne dine og drar en etter seg 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg ventet en viktig tlf som skrevet. Nå handler ikke dette innlegget om å finne feil på meg, men om en kollega som fysisk tar tak i klærne dine og drar en etter seg 

Er du vikar i barnehagen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun kunne jo ikke akkurat snakke til deg, siden du var i telefonen. Å gå fra en kollega og en haug med barn som står og venter er jo ikke greit. Ga du i det minste beskjed om at du gikk? Jeg vet at du bare ønsker å høre at kollegaen din er grusom og at du gjorde rett, men du er i en jobb der du har ansvar for barn. Da kan man rett og slett ikke stikke av eller ta telefonen i alle situasjoner. 

Anonymkode: 549fa...f6a

Skrevet

Det er ikke meg, men dette et eksperiment. Dette for å se om påstanden vår er riktig når det gjelder å stille spørsmål om en problemstilling på et slikt forum, kontra en faggruppe. 

Skrevet

Ta det opp med lederen, slike ting er ikke greit. Skjønner ikke helt hvorfor hun måtte dra i deg? Så si ifra.

Anonymkode: 505c1...dd4

Skrevet

Fleste av svarene her inne er etter vår påstand riktig 👍🏻 

I den faglige gruppen er dynamikken rundt situasjonen faglig preget og løsningsorientert 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

I den faglige gruppen er dynamikken rundt situasjonen faglig preget og løsningsorientert 

Hadde du forventet noe annet?

Dette er et anonymt mammaforum, selvfølgelig er diskusjonen annerledes her enn i et fagforum...

Anonymkode: 93975...71c

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Går det helt i surr for deg? Hva er det du tror du beviser her?

Anonymkode: 10e24...d88

Skrevet

Nå må folk slutte å la seg krenke av alt mulig hele tiden!

Anonymkode: e52b7...0e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

I den kjempestore "undersøkelsen" dere har hatt her inne mener du 🤣Heeeelt sikkkerrrrt

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

I den kjempestore "undersøkelsen" dere har hatt her inne mener du 🤣Heeeelt sikkkerrrrt

Den er delt i mange ulike type grupper. Også anonyme faggrupper. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Hadde du forventet noe annet?

Dette er et anonymt mammaforum, selvfølgelig er diskusjonen annerledes her enn i et fagforum...

Anonymkode: 93975...71c

Ikke diskusjon, men menneskene, ukulturen, kunnskap 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke diskusjon, men menneskene, ukulturen, kunnskap 

Hæ?

Anonymkode: 36c72...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...