Anonym bruker Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Det gjør så vanvittig inntrykk på meg alle mennesker som gruer seg til jul pga ensomhet, økonomi, helse etc som er avhengig av hjelp gjennom høytiden. Jeg har så lyst å bidra!! I år har jeg invitert inn storfamilien julaften, men neste år. Jeg har store barn som vil forstå at jeg vil hjelpe. Jeg har lyst å være med å arrangere julaften for mennesker/familier som oppsøker hjelp, servere de julemat og evt gaver til barna. Hvor kan jeg henvende meg for å bidra, være fysisk tilstede for å lage en god julaften for sårbare mennesker som trenger hjelp og et samhold? Anonymkode: 089d5...bc7
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Jeg har meldt meg i år, og jeg gleder meg veldig! Jeg googlet meg frem til et sted de trengte frivillige i området jeg bor, og fant et arrangement som ikke ville ha penger, men folk. De aller fleste ville ha penger… Anonymkode: 79bf3...e03
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg har meldt meg i år, og jeg gleder meg veldig! Jeg googlet meg frem til et sted de trengte frivillige i området jeg bor, og fant et arrangement som ikke ville ha penger, men folk. De aller fleste ville ha penger… Anonymkode: 79bf3...e03 Men selv de som trenger folk trenger vel også penger? Det er de færreste som har en "rik onkel" som kan punge ut for hele greia, vil jeg tro. Anonymkode: 4eb5b...902
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 Hvor du kan henvende deg? Ville starta med Røde Kors. Er bare å sjekke nettsiden deres. Anonymkode: cba62...095
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2025 #5 Skrevet 19. desember 2025 Mannen min og jeg hjalp til på kirkens bymisjon ett år. Jeg ELSKER julen, men dette året ville jeg bare droppe hele greia. (Grunnet dødsfall i familien, og første julen sønnen min ikke skulle være hjemme) Jeg må si det ble en jul jeg aldri kommer til å glemme ❤️ Det endte opp med at vi fikk i "pose og sekk", da dørene på kirkens bymisjon stenge kl 17 og vi dro hjem til mine svigerforeldre og til dekket bord. Anonymkode: 44f73...cfe
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2025 #6 Skrevet 20. desember 2025 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Mannen min og jeg hjalp til på kirkens bymisjon ett år. Jeg ELSKER julen, men dette året ville jeg bare droppe hele greia. (Grunnet dødsfall i familien, og første julen sønnen min ikke skulle være hjemme) Jeg må si det ble en jul jeg aldri kommer til å glemme ❤️ Det endte opp med at vi fikk i "pose og sekk", da dørene på kirkens bymisjon stenge kl 17 og vi dro hjem til mine svigerforeldre og til dekket bord. Anonymkode: 44f73...cfe Hæ? Stengte de dørene kl 17? Det er jo da jula starter og kanskje de verste timene for de som er ensomme og syns jula er tung. Det var rart syns jeg. Jeg meldte meg som frivillig til å hjelpe et år, men de hadde nok folk fikk jeg beskjed om…. Anonymkode: 7803e...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå