Gå til innhold

Nå er det kroken på døren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en morgen starter med galskap. Jeg tar ingen skade, men barna. Mannen stresses av hamsterhjulet som vanlig og da jeg ba han vente for å sende med barna papir for å tørke snørr, ba han meg skynde meg i en streng tone, som om det skulle velte lasset. « kom igjen a! Ser du ikke at jeg har mye å bære på» Jeg tok papiret og puttet det i lommen til mannen og sa « fiks dette du!»

Da ropte han FUCK DEG til meg foran barna. 

Anonymkode: fe165...d48

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Nok en morgen starter med galskap. Jeg tar ingen skade, men barna. Mannen stresses av hamsterhjulet som vanlig og da jeg ba han vente for å sende med barna papir for å tørke snørr, ba han meg skynde meg i en streng tone, som om det skulle velte lasset. « kom igjen a! Ser du ikke at jeg har mye å bære på» Jeg tok papiret og puttet det i lommen til mannen og sa « fiks dette du!»

Da ropte han FUCK DEG til meg foran barna. 

Jeg bare føler at så mange menn er dødvekt i familien

Anonymkode: 8404c...b41

Skrevet

Jeg forlangte en unnskyldning. Den kom, men istedenfor å legge seg helt flat, så kom det en lang forklaring. Han hadde blitt trigget. Jeg hadde forårsaket det og istedenfor å ta ansvar for egen handling som en mann, skulle settingen, stressorene ha skylden og manglende morgeneutiner. For hvis VI samarbeider om bedre morgenrutiner, vil ikke han bli stresset og dermed vil ikke disse situasjonen oppstå. En reflektert og moden person vil tenke at uavhengig av alt, må jeg klare å holde meg i skinnet når det koker i topplokket. Er det håp for en sånn fyr?

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ja. De er det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg forlangte en unnskyldning. Den kom, men istedenfor å legge seg helt flat, så kom det en lang forklaring. Han hadde blitt trigget. Jeg hadde forårsaket det og istedenfor å ta ansvar for egen handling som en mann, skulle settingen, stressorene ha skylden og manglende morgeneutiner. For hvis VI samarbeider om bedre morgenrutiner, vil ikke han bli stresset og dermed vil ikke disse situasjonen oppstå. En reflektert og moden person vil tenke at uavhengig av alt, må jeg klare å holde meg i skinnet når det koker i topplokket. Er det håp for en sånn fyr?

Her tror jeg faktisk du er problemet. 

Anonymkode: 5a2c3...e96

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Seriøst?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hi har ansvar for at mannen roper Fuck You, til henne????? Bare for å være på den sikre siden, så skal du få et ? til. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor det?

Anonymkode: 02b11...5b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Seriøst?

Ja, faktisk. Snakk om å provosere. Men nå skal du jo flytte, da spiller det jo egentlig ingen rolle hva jeg mener. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ja, faktisk. Snakk om å provosere. Men nå skal du jo flytte, da spiller det jo egentlig ingen rolle hva jeg mener. 

Skal jeg flytte? Vet du i det hele tatt noe om meg? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal jeg flytte? Vet du i det hele tatt noe om meg? 

Surret med anonymkodene, ikke bli krenket. Beskjeden var ment til HI. Korken på døren betyr at noen skal flytte, de er ferdig. Går utfra at Hi skal flytte. Eller mannen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Surret med anonymkodene, ikke bli krenket. Beskjeden var ment til HI. Korken på døren betyr at noen skal flytte, de er ferdig. Går utfra at Hi skal flytte. Eller mannen. 

Kroken*

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jepp, de er det. Godt å bli kvitt dem, mye bedre liv etterpå, både jeg og barna.

Anonymkode: a8a73...59b

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Tror du det ? Eller vil du stikke litt til ts og skape litt drama i kommentarfeltet? Tipper det siste 

Anonymkode: d256c...d50

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Tror du det ? Eller vil du stikke litt til ts og skape litt drama i kommentarfeltet? Tipper det siste 

Anonymkode: d256c...d50

Ok, men nei du. Hun provoserer med vilje for å få han forbanna. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ok, men nei du. Hun provoserer med vilje for å få han forbanna. 

Nøyaktig hva har hi gjort for å provosere mannen så mye at det forklarer at han roper «fuck deg» til henne foran barna? At hun ba ham vente så hun kunne sende med ham tørkepapir? At hun puttet det i lommen hans og ba ham fikse det?

Skjønner jo hvorfor så mange damer forlater mennene sine. 

Anonymkode: 8da61...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...