Anonym bruker Skrevet 17. desember 2025 #1 Skrevet 17. desember 2025 Min søster er tannlege. Hun er veldig snill og sliter med å si nei. Hun hjelper naboer når de spørr. Hennes datter har ei venninne som har en alenemor som sliter økonomisk. Hun hjelper henne når hun trenger hjelp med tennene. Og hun gjør det billigere og hun får dele opp betalingen etter hvor mye hun klarer i måneden. Er det vanlig at tannleger gjør det? J Jeg går ikke til min søster. Er redd for å utnytte det Anonymkode: 680af...d6b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Nei, ikke vanlig i det hele tatt. Kanskje greit å hjelpe hun som er alene, at hun får oppdelt regning, men mye annet er utnyttelse. Viss noen spør meg om noe i mitt yrke utenfor jobb, svarer jeg , men driver ikke egen bedrift. Vet og mange leger som sier at de må ringe i kontortiden. Mange som vil ha hjelp gratis. Men går det begge veier med hjelp/info/spørsmål og behjelpelighet, og at det er nære venner og familie, tenker jeg det er ok. Anonymkode: 8c000...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå