Gå til innhold

Misliker barnets venner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førsteklasse barn her.jeg mener ikke alle venner men spesielt denne jenta i klassen hennes og hennes store søster. Mitt barn var aldri sånn frekk før hun begynte å henge mye rundt dem i skolen. Jeg blir så sliten når vi skal på vei til skolen om morningen og disse 2 henger seg på oss, fordi så fort de gjør det «switch modus» på mitt barn med engang hun prøver å leke tøff og sier stygge ting til meg i disse barnas språk (somalisk) tror jeg og ler med dem. Dette er samme jenta som ber om hjelp til dette og dette og «mamma jeg vil ha Nattakyss!🥺». Jeg måtte dessverre være streng mot henne forran dem fordi det ble litt mye respektløst. Jeg vet hun er bedre en dette men akkurat disse 2 får den værste siden av henne for hun er ikke sånn når hun er med andre i klassen men bare disse 2. hun hang mye med andre jenter i klassen men ser som disse jentene har skyvet seg litt vekk fra henne pga disse to jentene😅

Anonymkode: d4b52...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøyemeg, du kommer til å få noen knallharde år fremover! Ta ansvar for ditt eget barn og slutt å skyld alt på alle! Du kan kun oppdra ditt eget barn og du må lære henne normal oppførsel. 

Anonymkode: 138a9...124

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jøyemeg, du kommer til å få noen knallharde år fremover! Ta ansvar for ditt eget barn og slutt å skyld alt på alle! Du kan kun oppdra ditt eget barn og du må lære henne normal oppførsel. 

Og ja jeg gjør det!?  

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Og ja jeg gjør det!?  

Ok. Da er jo alt ok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ok. Da er jo alt ok. 

Du virket veldig empatiløs. 

Anonymkode: 820ab...735

Skrevet

Om de kommer å henger seg på dere på vei til skolen og begynner å snakke sitt språk seg imellom så ville jeg sagt klart ifra: 'Skal dere gå samme med oss så snakker vi alle norsk, alt annet er eksluderende!'' Så sier de stygge ting så si klart ifra til de også at det er ikke greit! Og spør gjerne hvofor de sier slike ting. 

Anonymkode: 8b63a...d37

Skrevet

Styr jenta di inn hos de som har positiv påvirkning på henne. 
Å oppdra eget barn handler nettopp om det, styre de bort fra dårlige venner da venner har stor påvirkningskraft. Hun er bare 6 år og ta kontrollen nå 

Anonymkode: 21d53...6ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Å styra barna unna andre barn som har neg påvirkning er en del av oppdragelsen. 

Anonymkode: 21d53...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...