Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #1 Skrevet 16. desember 2025 Jeg får høre at jeg er altfor følsom og at jeg prøver å bestemme over "kjæresten". Vi er ikke kjærester, men vi skal holde oss til hverandre. Men jeg føler at han ikke prioriterer meg. Jeg har ikke møtt noen av hans nærmeste, han har heller ikke møtt mine. Han tar aldri initiativ til å planlegge å treffe meg. Han spør bare om jeg vil komme når det passer han. Det passer sjeldent når jeg spør. Han kan ikke treffe meg pga han skal vaske huset f.eks. jeg har en rar magefølelse... Anonymkode: f9bf9...412
Plutselig_gravid Skrevet 16. desember 2025 #2 Skrevet 16. desember 2025 Det høres ut som du blir utnyttet. Stol på magefølelsen din!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #3 Skrevet 16. desember 2025 Plutselig_gravid skrev (9 minutter siden): Det høres ut som du blir utnyttet. Stol på magefølelsen din! Jeg føler det litt. Han sier at han føler at jeg skal bestemme over han... hva han skal gjøre og ikke. Vi har aldri sovet sammen.. det har jeg lyst til. Det passer aldri.. Anonymkode: f9bf9...412
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #4 Skrevet 16. desember 2025 Når noen viser deg hvem de er, tro på dem. Han vil ikke være kjæresten din og er ærlig med deg om det. Du vil tydeligvis være kjæresten hans og prøver å få ham med på kjæresteting. Anonymkode: fe8af...910
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #5 Skrevet 16. desember 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Når noen viser deg hvem de er, tro på dem. Han vil ikke være kjæresten din og er ærlig med deg om det. Du vil tydeligvis være kjæresten hans og prøver å få ham med på kjæresteting. Anonymkode: fe8af...910 Ja, der sa du det. Han føler nok at jeg presser meg på. HI Anonymkode: f9bf9...412
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #6 Skrevet 16. desember 2025 Jeg føler at han bare vil eie meg, han påstår at han er interessert.. Anonymkode: f9bf9...412
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #7 Skrevet 16. desember 2025 Du er singel. Det er ingenting galt i å av og til treffe noen bare for å ha sex, men det blir jo galt hvis du egentlig ønsker deg en kjæreste. Hva vil du? Vil du ha et forhold til en mann som ikke vil ha et forhold til deg? Han kommer ikke til å forandre seg. Anonymkode: dd85f...5d8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #8 Skrevet 16. desember 2025 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Du er singel. Det er ingenting galt i å av og til treffe noen bare for å ha sex, men det blir jo galt hvis du egentlig ønsker deg en kjæreste. Hva vil du? Vil du ha et forhold til en mann som ikke vil ha et forhold til deg? Han kommer ikke til å forandre seg. Anonymkode: dd85f...5d8 Jeg trenger ikke kjæreste.. men jeg merker at jeg har følelser for han. Skjønner ikke hvorfor vi skal være eksklusiv, ikke date andre, ikke være på datingapper hvis det bare er sex. Og han sier at han ikke utnytter meg for sex. Han vil at jeg skal fortelle om han til mine nærmeste og han har fortalt om meg. Hi Anonymkode: f9bf9...412
MissSaigon Skrevet 16. desember 2025 #9 Skrevet 16. desember 2025 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg trenger ikke kjæreste.. men jeg merker at jeg har følelser for han. Skjønner ikke hvorfor vi skal være eksklusiv, ikke date andre, ikke være på datingapper hvis det bare er sex. Og han sier at han ikke utnytter meg for sex. Han vil at jeg skal fortelle om han til mine nærmeste og han har fortalt om meg. Hi Anonymkode: f9bf9...412 Du har skrevet om denne mannen før? Jeg sitter jo med inntrykket av at han styrer deg, uten at han selv har noen intensjon om å ta forholdet videre. Gjør forholdet deg godt, er han en god mann å ha i livet?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #10 Skrevet 16. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg trenger ikke kjæreste.. men jeg merker at jeg har følelser for han. Skjønner ikke hvorfor vi skal være eksklusiv, ikke date andre, ikke være på datingapper hvis det bare er sex. Og han sier at han ikke utnytter meg for sex. Han vil at jeg skal fortelle om han til mine nærmeste og han har fortalt om meg. Hi Anonymkode: f9bf9...412 Du er veldig opptatt av hva han vil. Hva vil du? Hva vil du eventuelt fortelle dine nærmeste? Anonymkode: dd85f...5d8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #11 Skrevet 16. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg får høre at jeg er altfor følsom og at jeg prøver å bestemme over "kjæresten". Vi er ikke kjærester, men vi skal holde oss til hverandre. Men jeg føler at han ikke prioriterer meg. Jeg har ikke møtt noen av hans nærmeste, han har heller ikke møtt mine. Han tar aldri initiativ til å planlegge å treffe meg. Han spør bare om jeg vil komme når det passer han. Det passer sjeldent når jeg spør. Han kan ikke treffe meg pga han skal vaske huset f.eks. jeg har en rar magefølelse... Anonymkode: f9bf9...412 Dropp ham, han er ikke interessert i annet enn å dekke sine behov når det passer ham. Anonymkode: 24a08...f2c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #12 Skrevet 16. desember 2025 Hi her. Jeg tror han er psykopat eller noe. Han sliter tydeligvis VELDIG. Han er veldig sjalu, gir meg dårlig samvittighet osv osv. Anonymkode: f9bf9...412
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #13 Skrevet 16. desember 2025 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hi her. Jeg tror han er psykopat eller noe. Han sliter tydeligvis VELDIG. Han er veldig sjalu, gir meg dårlig samvittighet osv osv. Anonymkode: f9bf9...412 Emosjonelt umoden eller narsisist? Sjekk kjennetegn. Test ved å si nei til noe han ikke forventer nei til. Eller skryt av noe du har fått til å se om han vrir det over på seg. Anonymkode: 24a08...f2c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #14 Skrevet 16. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hi her. Jeg tror han er psykopat eller noe. Han sliter tydeligvis VELDIG. Han er veldig sjalu, gir meg dårlig samvittighet osv osv. Anonymkode: f9bf9...412 Du må droppe han, han gjør deg ikke noe godt. Når skal du innse det? Anonymkode: 1ff47...af5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #15 Skrevet 16. desember 2025 Vil du ha det godt i livet - dropp ham! Jo lenger tid du kaster bort på denne mannen, jo mer nedbrutt vil du bli, og jo større problemer vil du få med å stole på nye menn i fremtiden. Dropp ham, han er ikke bra for deg? Hjelper ikke at du er glad i ham når han ikke er bra for deg, da må du kutte kontakt med ham! Anonymkode: 9faf8...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå