Anonym bruker Skrevet 15. desember #1 Skrevet 15. desember Hva synes dere om navnet Kasper / Casper? Anonymkode: f030b...8e1
Anonym bruker Skrevet 16. desember #2 Skrevet 16. desember Det er ganske populært her i byen. Skal barnet si :" Kasper med K . " hele livet? Fint navn. Jeg har valgt navn som barna slipper å stave. Anonymkode: 65b21...17a
Anonym bruker Skrevet 16. desember #3 Skrevet 16. desember Et veldig lite originalt navn uten fantasi i det hele tatt. Anonymkode: 21c8f...11f
Anonym bruker Skrevet 19. desember #6 Skrevet 19. desember Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er Kaspian bedre? Anonymkode: f030b...8e1 Nei Anonymkode: 65b21...17a
Anonym bruker Skrevet 19. desember #7 Skrevet 19. desember Anonym bruker skrev (8 timer siden): Eller Kaspar? Anonymkode: f030b...8e1 Nei. Anonymkode: 65b21...17a
Anonym bruker Skrevet 19. desember #8 Skrevet 19. desember Så da er Kasper best da? Anonymkode: f030b...8e1
Anonym bruker Skrevet 19. desember #9 Skrevet 19. desember Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så da er Kasper best da? Anonymkode: f030b...8e1 Kasper er helt klart best! Anonymkode: 4ad59...8a5
Anonym bruker Skrevet 19. desember #10 Skrevet 19. desember Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kasper er helt klart best! Anonymkode: 4ad59...8a5 Og jeg synes det er fint. Ikke kjempevanlig, men ikke rart heller. Hvorfor skal navn være så originale? Ingen fordel å ha et navn ingen skjønner noe av eller synes er skikkelig rart. Vi skal alle bli voksne. Anonymkode: 4ad59...8a5
Anonym bruker Skrevet 19. desember #11 Skrevet 19. desember Anonym bruker skrev (1 time siden): Og jeg synes det er fint. Ikke kjempevanlig, men ikke rart heller. Hvorfor skal navn være så originale? Ingen fordel å ha et navn ingen skjønner noe av eller synes er skikkelig rart. Vi skal alle bli voksne. Anonymkode: 4ad59...8a5 Nei, det har du rett i. Ingen fordel å hete noe slikt som "Joannes Chrysostomus Theophilus", en slik person vil ingen noensinne ta seriøst og vil det derfor heller aldri bli noe av. Anonymkode: e2036...104
Anonym bruker Skrevet 19. desember #12 Skrevet 19. desember Kasper/Casper er kjempefint. Anonymkode: 03b71...0c8
Anonym bruker Skrevet 19. desember #13 Skrevet 19. desember Anonym bruker skrev (På 16.12.2025 den 1.56): Det er ganske populært her i byen. Skal barnet si :" Kasper med K . " hele livet? Fint navn. Jeg har valgt navn som barna slipper å stave. Anonymkode: 65b21...17a Det er jo samme problem om man heter Kristian/Christian, Kristin/Christin, Kristoffer/Christoffer, Kristine/Christine, Katrine/Cathrine/Kathrine osv også. Man får alltid spørsmålet «med K eller C». Anonymkode: ade5c...df6
Anonym bruker Skrevet 20. desember #14 Skrevet 20. desember Anonym bruker skrev (8 timer siden): Så da er Kasper best da? Anonymkode: f030b...8e1 Også hvis de får to brødre vet du hva de skal hete. Anonymkode: 21c8f...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå