Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #1 Skrevet 15. desember 2025 Jeg ønsker meg en liten crossbody veske i skinn gjerne i litt finere designermerke. Men det MÅ ikke være det. Under 10 000 kroner. har sett på mulberry Darley satcher small. så noe lignende… eller i mykere skinn. Har du en du er fornøyd med, eller syns er fin? Anonymkode: f96ca...f6c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #2 Skrevet 15. desember 2025 Jeg har mange vesker fra diverse designere men føler luksus er litt over. Mulberry er vel en av de som enda holder god kvalitet. Hvis jeg skal gi et råd så er det å finne et klassisk design som varer i tiår slik at du ikke føler vesken blir utdatert. Jeg har flere klassiske vesker som jeg enda bruker enda de er vintage men har også mer IT vesker eller trendy vesker som da ikke blir brukt da de føles utdaterte. Et eksempel er Jimmy Choo Ramona bag, trodde denne var klassisk men den føles utdatert nå. Selger den ikke da den sikkert kommer på mote igjen men det er litt surt. Ikke det at jeg bryr meg om trender men det er mer følelsen den gir meg nå, jeg føler rett og slett at den er for 2007-2010. Hvis jeg skulle kjøpe en veske nå så hadde det vært en håndlaget veske i klassisk design, da får du MYE mer for pengene og fantastisk kvalitet. Men nå har jeg det jeg trenger av design vesker og føler kvaliteten har tapt seg på de veskene som er i butikken nå i dag så da handler jeg enten brukt, vintage eller håndlagde fra små designere eller verksted. Anonymkode: c83f6...f50
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #3 Skrevet 15. desember 2025 Jeg hadde kjøpt en eldre veske enn Darley, jeg hadde nok lett på bruktmarkedet etter en Mulberry Lily av eldre modell. Kvaliteten på de eldre veskene er så mye bedre, spesielt hos Chanel men også hos Mulberry. Anonymkode: 04014...5de
Kira Skrevet 15. desember 2025 #4 Skrevet 15. desember 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde kjøpt en eldre veske enn Darley, jeg hadde nok lett på bruktmarkedet etter en Mulberry Lily av eldre modell. Kvaliteten på de eldre veskene er så mye bedre, spesielt hos Chanel men også hos Mulberry. Anonymkode: 04014...5de Dette! Øverst på min liste står en pent brukt Lily 😍 Jeg er ellers veldig fornøyd med mine fra Mulberry, både nyinnkjøpt og bruktkjøp. Jevnt over god kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #5 Skrevet 15. desember 2025 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg har mange vesker fra diverse designere men føler luksus er litt over. Mulberry er vel en av de som enda holder god kvalitet. Hvis jeg skal gi et råd så er det å finne et klassisk design som varer i tiår slik at du ikke føler vesken blir utdatert. Jeg har flere klassiske vesker som jeg enda bruker enda de er vintage men har også mer IT vesker eller trendy vesker som da ikke blir brukt da de føles utdaterte. Et eksempel er Jimmy Choo Ramona bag, trodde denne var klassisk men den føles utdatert nå. Selger den ikke da den sikkert kommer på mote igjen men det er litt surt. Ikke det at jeg bryr meg om trender men det er mer følelsen den gir meg nå, jeg føler rett og slett at den er for 2007-2010. Hvis jeg skulle kjøpe en veske nå så hadde det vært en håndlaget veske i klassisk design, da får du MYE mer for pengene og fantastisk kvalitet. Men nå har jeg det jeg trenger av design vesker og føler kvaliteten har tapt seg på de veskene som er i butikken nå i dag så da handler jeg enten brukt, vintage eller håndlagde fra små designere eller verksted. Anonymkode: c83f6...f50 Takk for svar. F.eks. hvilken håndlaget veske? Har du noe. Tips? Anonymkode: f96ca...f6c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #6 Skrevet 15. desember 2025 Hva syns dere om denne: https://www.vintagelover.no/hjem/2862-fendi-mia-baguette-leather-shoulder-bag.html HI Anonymkode: f96ca...f6c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #7 Skrevet 15. desember 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hva syns dere om denne: https://www.vintagelover.no/hjem/2862-fendi-mia-baguette-leather-shoulder-bag.html HI Anonymkode: f96ca...f6c Den var ikke tidløs, i mine øyne, og en veske jeg raskt hadde blitt lei av. Siden du spør men smak og behag kan ikke diskuteres og du må velge en veske som snakker til deg. Jeg elsker mine Mulberry og er jakt etter en Lilly. Anonymkode: bdcc8...ab6
Gucci_Helene Skrevet 15. desember 2025 #8 Skrevet 15. desember 2025 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Hva syns dere om denne: https://www.vintagelover.no/hjem/2862-fendi-mia-baguette-leather-shoulder-bag.html HI Anonymkode: f96ca...f6c Synes den er veldig fin😍 Har nesten samme
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #9 Skrevet 15. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Den var ikke tidløs, i mine øyne, og en veske jeg raskt hadde blitt lei av. Siden du spør men smak og behag kan ikke diskuteres og du må velge en veske som snakker til deg. Jeg elsker mine Mulberry og er jakt etter en Lilly. Anonymkode: bdcc8...ab6 Takk for svar. Bare gøy å høre hva andre syns ☺️ Anonymkode: f96ca...f6c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2025 #10 Skrevet 15. desember 2025 Gucci_Helene skrev (58 minutter siden): Synes den er veldig fin😍 Har nesten samme Takk for svar. Jeg likte den godt Anonymkode: f96ca...f6c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2025 #11 Skrevet 16. desember 2025 Sier som over her, vintage Mulberry er mitt valg. Anonymkode: 2de5a...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå