Gå til innhold

Jeg er helt knust.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Dette er hva du ikke bør gjøre.

Dere må prate åpent om det, og gjerne involvere en tredjepart til terapi. Mannen din har levd et ubehagelig dobbeltliv. Han bør få innsikt i sin svakhet. Ingen mann ønsker å leve slik. Han mangler modenhet, og skammer seg sikkert. Sexlyst er ikke feil i seg selv, men du må være inkludert. At han har et eget seksualliv bak din rygg er feil. Det er en feil mange menn gjør, men sjelden så til de grader som dette. Da er det et problem som må løses med samarbeid og forståelse. 

Anonymkode: 4f86c...04d

Tusen takk for et veldig balansert og fint svar ❤️. Vi har hatt så mange gode, dype og vonde samtaler de siste dagene. Det er så leit at ikke vi har kommunisert bedre. Alt vi begge vil er egentlig å ha mer sex med hverandre. Dette er kompliserte greier som er vanskelig å beskrive i fylde på et nettforum.

Mannen min har vært veldig lat i forholdet vårt.  Han ønsker å bare holde seg til meg, og vet at ett eneste tilfelle til av nettsex betyr game over. Vi har time hos terapeut i morgen. Han skjønner at han trenger hjelp. 

Anonymkode: eaf8b...547

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Tusen takk for et veldig balansert og fint svar ❤️. Vi har hatt så mange gode, dype og vonde samtaler de siste dagene. Det er så leit at ikke vi har kommunisert bedre. Alt vi begge vil er egentlig å ha mer sex med hverandre. Dette er kompliserte greier som er vanskelig å beskrive i fylde på et nettforum.

Mannen min har vært veldig lat i forholdet vårt.  Han ønsker å bare holde seg til meg, og vet at ett eneste tilfelle til av nettsex betyr game over. Vi har time hos terapeut i morgen. Han skjønner at han trenger hjelp. 

Anonymkode: eaf8b...547

Høres riktig ut, men husk at det er først og fremst dere to som må løse dette. Det er som du sier, veldig komplisert, fordi det er så vanskelig å være helt ærlig og åpen rundt noe så følsomt. Men om dere elsker hverandre, og begge ønsker et godt seksualliv, da går det helt sikkert bra, etter flere vanskelige samtaler og litt tid. Da er det få grunner til at det skal gå galt, og mange grunner til at dere blir sterkere sammen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Høres riktig ut, men husk at det er først og fremst dere to som må løse dette. Det er som du sier, veldig komplisert, fordi det er så vanskelig å være helt ærlig og åpen rundt noe så følsomt. Men om dere elsker hverandre, og begge ønsker et godt seksualliv, da går det helt sikkert bra, etter flere vanskelige samtaler og litt tid. Da er det få grunner til at det skal gå galt, og mange grunner til at dere blir sterkere sammen.

Hvordan kan det i det hele tatt være mulig for hi å mane fram et fnugg av sexlyst for den mannen der etter dette?? 

Anonymkode: e5b96...99d

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan kan det i det hele tatt være mulig for hi å mane fram et fnugg av sexlyst for den mannen der etter dette?? 

Det trenger ingen av oss å skjønne eller godta. Hi vil prøve å jobbe gjennom denne krisen, og det trenger ingen andre å ha en mening om. 

Anonymkode: e5429...698

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Fordi hun elsker han høyt, og vil være med han.

Anonymkode: b3a98...687

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...