Gå til innhold

Samboer vil jeg skal fortsette Onlyfans, vente med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

De som avsporer og kaller meg prostituert.

Hva med alle skuespilerinner som viser pupper og rompe i alle disse tv-seriene og filmer?  Dette har blitt veldig vanlig.

Det er jo verre der de i tillegg har realistiske drøye sex scener. Hva om deres barn ser denne tv serien med venner.

Jeg er stolt men ønsker å slutte for barnets hensyn.

Jeg startet tråden

Anonymkode: fc451...4e6

De er skuespillere av yrke. Hva vil du kalle ditt yrke for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sug lut skrev (På 15.12.2025 den 17.14):

Du er prostituert. Du kan sminke grisen, men den er fortsatt gris. 

Det er du som har sminket en sau og sier det er en gris. Feministisk vrangforestilling.

Helt uproblematisk å fortsette. Mye verre å gjøre seg økonomisk avhengig av mannen.

Anonymkode: 70eb9...db6

Skrevet

Ekte menn kaller kvinner på OF for horer. Pjuskete menn synes det er greit at kvinner tjener penger på OF.

Anonymkode: cdc5e...2c8

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Ekte menn kaller kvinner på OF for horer. Pjuskete menn synes det er greit at kvinner tjener penger på OF.

Anonymkode: cdc5e...2c8

Ekte menn kaller ikke kvinner for horer punktum!

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.12.2025 den 17.48):

Hvordan utnytter hun andre menn? De velger vel selv å kjøpe hennes content?

Anonymkode: d7608...ff6

Menn velger ikke selv om kvinner er opphissende for dem. Kvinnekroppen ER opphissende for menn. At de oppsøker problemene selv er en svakhet som kan kritiseres. Det krever en del selvinnsikt og viljestyrke.

Wicked_Witch_of_the_West skrev (9 timer siden):

Ekte menn kaller ikke kvinner for horer punktum!

Riktig. Ekte menn forsøker å forstå, og veilede etter beste evne, ikke støte bort og nedverdige. Kvinner er raskere ute med å definere prostitusjon og horer enn menn. 

Anonymkode: 35911...58a

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Menn velger ikke selv om kvinner er opphissende for dem. Kvinnekroppen ER opphissende for menn. At de oppsøker problemene selv er en svakhet som kan kritiseres. Det krever en del selvinnsikt og viljestyrke.

Riktig. Ekte menn forsøker å forstå, og veilede etter beste evne, ikke støte bort og nedverdige. Kvinner er raskere ute med å definere prostitusjon og horer enn menn. 

De fleste menn liker vel å se på lettkledde kvinner på nettet, så lenge det ikke er deres egne kvinner som flasher kroppene sin.  Hva mener du med at ekte menn forsøker å forstå? Forstå at det er greit at nabodama viser seg naken for alle, men gud forby om kona hjemme gjør det samme. 

Jeg tenker at det også er flere kvinner som liker legge ut videoer på OF, gjerne også for sin egen kåthet. Det er jo en helt grei og privat sak det. Men å normalisere det er feil synes jeg.

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden):

De fleste menn liker vel å se på lettkledde kvinner på nettet, så lenge det ikke er deres egne kvinner som flasher kroppene sin.  Hva mener du med at ekte menn forsøker å forstå? Forstå at det er greit at nabodama viser seg naken for alle, men gud forby om kona hjemme gjør det samme. 

Jeg tenker at det også er flere kvinner som liker legge ut videoer på OF, gjerne også for sin egen kåthet. Det er jo en helt grei og privat sak det. Men å normalisere det er feil synes jeg.

Du har tydeligvis en forenklet forståelse av flere ting. Det er ikke galt å være fornøyd med seg selv. Det er ofte helt fint, også for en mann, og oftest ønskelig. Men det er mange måter å uttrykke det på. OF er feil sted for de fleste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du har tydeligvis en forenklet forståelse av flere ting. Det er ikke galt å være fornøyd med seg selv. Det er ofte helt fint, også for en mann, og oftest ønskelig. Men det er mange måter å uttrykke det på. OF er feil sted for de fleste. 

ja det er jo det jeg sier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...