Gå til innhold

Samboer vil jeg skal fortsette Onlyfans, vente med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa til samboer jeg er klar for barn og vi begge har nå ønsket å bli foreldre.

Jeg sa i tillegg at jeg vil komme til å slutte med Onlyfans. Han var uenig og mente at nettopp med barn vi vil trenge ekstra penger.

Jeg sa at jeg ikke skammer og er stolt, men det er ikke noe jeg har lyst til når jeg er mor.

Han er opprørt siden jeg vil da miste god inntekt som er letttjent.

Noen tanker?

Anonymkode: fc451...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken mann er det som vil at dama skal vise seg frem på onlyfans, veldig spesielt..

Anonymkode: 791ab...453

Skrevet

Lettjente penger for han i det minste.Jeg hadde mistet all respekt for han.

Anonymkode: 885e0...432

Skrevet

Så han mener du skal prostituere deg slik at han får mer penger mellom hendene sine?

Og så vurderer du å få barn med han?

Anonymkode: 0c84e...075

Skrevet

Han vil at du skal fortsette som prostituert? Og du vurderer å få barn med ham?

Skrevet

Slutt med onlyfans når og om DU vil. Og finn deg en ordentlig mann, ikke en som vil tjene penger på deg. Å velge mann og far til barna dine er det viktigste valget du gjør som kvinne, sørg for at du velger en ordentlig mann og ikke en dust.

Skrevet

Hva gjør du på onlyfans da?

Anonymkode: a90ca...85b

Skrevet

Du skal selvfølgelig slutte når du selv vil. Men hva er planen for fremtiden? Hva skal du jobbe med når barnet begynner i barnehagen? Du må enten ha spart opp nok til at du kan leve av det over lengre tid, eller du må jobbe med noe annet. Du kan ikke være avhengig av samboers inntekt. 

Skrevet

Haha troll 🍿 

Anonymkode: 7d510...984

Skrevet

Han får selge seg på onlyfans han. 

Anonymkode: a4f5a...255

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så han mener du skal prostituere deg slik at han får mer penger mellom hendene sine?

Og så vurderer du å få barn med han?

Anonymkode: 0c84e...075

Du klarte å legge skylda over på mannen, ja... 

Anonymkode: 6e439...5cf

Skrevet

Han får heller begynne med OF.

Så kan du heller bruke din ekstra tid til å finne deg en ordentlig mann som faktisk vil kunne bli en god far til dine barn. Det vil denne mannen aldri bli.

Anonymkode: 64fa6...5af

Skrevet

Spørsmålet mitt er: hva vil du? Det er jo helt opp til deg å bestemme og ingen andre 

Anonymkode: b9ca8...731

Skrevet

Hvofor er du stolt over å være på OF? Krever det noen kunnskaper eller ferdigheter som det er grunn til å være stolt over å ha tilegna seg? Er det kognitivt krevende å være på OF? Krever det en stor innsats utover den innsatsen man må regne med å legge ned i andre jobber?

Og når du er så stolt over det, så er det da ingen grunn til å slutte med det bare fordi du får barn? Det må da være lettjente penger? Hvorfor kutte ut en inntekt som du i tillegg får for en jobb du er så stolt over å ha, fordi du får barn? Hvordan hadde du likt det om typen din plutselig bare sa opp jobben sin?

Anonymkode: 3a456...9bb

Skrevet
sug lut skrev (9 timer siden):

Han vil at du skal fortsette som prostituert? Og du vurderer å få barn med ham?

Prostituert...for et oppgulp av en feministisk vrangforestilling.

Lettkledde bilder og videosnutter der har like lite med prostitusjon å gjøre som undertøysmodeller hos Cubus og H&M.

Samboeren din vil sikkert bare at du ikke skal slutte jobben for å bli økonomisk avhengig av han. Altså for din egen selvstendighet.

Anonymkode: 70eb9...db6

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Prostituert...for et oppgulp av en feministisk vrangforestilling.

Lettkledde bilder og videosnutter der har like lite med prostitusjon å gjøre som undertøysmodeller hos Cubus og H&M.

Samboeren din vil sikkert bare at du ikke skal slutte jobben for å bli økonomisk avhengig av han. Altså for din egen selvstendighet.

Anonymkode: 70eb9...db6

Du selger deg. Kall det hva du vil, det endrer ikke noe.

Skrevet

Hørtes ut som en hallik

Anonymkode: 910dc...764

Skrevet

Jøss 🙈

Men jeg er enig med mannen, enten er man på Onlyfans, eller så stifter man familie. Man gjør ikke begge deler!

Mannen vil ikke ha barn, det er det du må forholde deg til.

Og stolt av å være på Onlyfans? Ikke brått sikkert potensielle barn er like stolt når de blir tenåringer og klassekamerater finner mammaen deres der....

Anonymkode: a7c1e...df1

Skrevet

Slike innlegg gir grunnlag for mange tanker. Det fine er at du ønsker å stifte familie og få barn, og at du er stolt av deg selv. Det dårlige er at du tjener penger ved å utnytte andre menns seksuelle lyst, det er å spekulere i andres følelser. Det er simpelt, og ikke noe å være stolt av. 
Om framtiden din er familie og barn bør du prioritere det framfor å tjene penger på andre menns følelser. At ikke mannen din forteller deg dette er ikke bra.

Anonymkode: 35911...58a

Skrevet

Er han halliken din, eller hva? Hvorfor skal han bestemme dette?

Skrevet

De som avsporer og kaller meg prostituert.

Hva med alle skuespilerinner som viser pupper og rompe i alle disse tv-seriene og filmer?  Dette har blitt veldig vanlig.

Det er jo verre der de i tillegg har realistiske drøye sex scener. Hva om deres barn ser denne tv serien med venner.

Jeg er stolt men ønsker å slutte for barnets hensyn.

Jeg startet tråden

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hva med alle skuespilerinner som viser pupper og rompe i alle disse tv-seriene og filmer?  Dette har blitt veldig vanlig.

Det er jo verre der de i tillegg har realistiske drøye sex scener. Hva om deres barn ser denne tv serien med venner.

Jeg startet tråden

Hva er du stolt over?

Anonymkode: 885e0...432

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg startet tråden

Du er prostituert. Du kan sminke grisen, men den er fortsatt gris. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg startet tråden

Hvorfor er du stolt? Og hvis du er så stolt, hvorfor føler du for å slutte med OF av hensyn til barnet? Folk som er stolte over noe vil jo gjerne kringkaste prestasjonene sine til flest mulig, og i hvert fall barna!

Og sidestiller du i fullt alvor prestasjonene dine med en skuespiller…? Du vet at en skulespiklers jobb ikke først og fremst er å vise seg naken?

Anonymkode: 3a456...9bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Slike innlegg gir grunnlag for mange tanker. Det fine er at du ønsker å stifte familie og få barn, og at du er stolt av deg selv. Det dårlige er at du tjener penger ved å utnytte andre menns seksuelle lyst, det er å spekulere i andres følelser. Det er simpelt, og ikke noe å være stolt av. 
Om framtiden din er familie og barn bør du prioritere det framfor å tjene penger på andre menns følelser. At ikke mannen din forteller deg dette er ikke bra.

Anonymkode: 35911...58a

Hvordan utnytter hun andre menn? De velger vel selv å kjøpe hennes content?

Anonymkode: d7608...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...