Gå til innhold

Klarer ikke helt å glede meg til jul :(

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Honnør til deg hi, som holder ut. Jeg hadde klikka.

Anonymkode: 7be54...b67

Tror kanskje du må klikke.. En gang for alle. Sett dem på plass! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er gamle, ikke la de gå deg på nervene...

Husker min bestefar var litt sånn, nærmest skrøt av at han aldri hadde skiftet en bleie osv. Jeg bare blåste av han og sa at tidene forandrer seg, nå er fedre mye mer tilstede i livene til ungene sine, også gikk jeg videre til neste samtaleemne. Jeg gadd rett og slett ikke diskutere sånt med han.

Han var en sta "gubbe" noen ganger, så noen ting bare lot vi ligge. Det morsomme var at han ble mer og mer huslig jo eldre han ble, han både støvsugde og tørket støv plutselig, for han måtte "hjelpe hu mor med dette siden hun har så vondt i beinet" eller hva det nå måtte være ;)

Vi overså alle kommentarer, gadd ikke gå i diskusjon med han, og til slutt gav han seg med alle kommentarene, bare satt stille og så på at mennene en generasjon og to under han gjorde ting han aldri hadde gjort.

Regner med foreldrene deres både forsvarer måten de har levd sine liv på og ikke helt forstår hvordan ting er i dag. Kanskje du heller skulle snu på det når de kommenterer? Istedenfor å bli sint, sur og frustrert så kan du smile og spørre om de ikke er stolt av sønnen/svigersønnen sin som er en så godt partner for en sliten og utearbeidende kone?

Anonymkode: a2eee...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...