Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:17 #1 Skrevet lørdag kl 08:17 Er det en jobb du kunne tenke deg selv? Anonymkode: d2b9c...ced
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:21 #2 Skrevet lørdag kl 08:21 Er absolutt ikke en jobb jeg kunne tenke meg selv. Tror heller ikke noen foreldre eller barn skulle ønske at jeg jobbet i barnehage😅 Jeg beundrer dem som orker, som liker det og som gjør det hver dag. Har oppgjennom årene som mamma bare hatt gode erfaringer med barnehager og personalet der. Fine folk Kreative, tålmodige, morsomme og flotte. Og best av alt: Ungene mine har likt seg i barnehagen og likt de ansatte. Det er det beste. Anonymkode: 798b2...fae
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:39 #3 Skrevet lørdag kl 08:39 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Er absolutt ikke en jobb jeg kunne tenke meg selv. Tror heller ikke noen foreldre eller barn skulle ønske at jeg jobbet i barnehage😅 Jeg beundrer dem som orker, som liker det og som gjør det hver dag. Har oppgjennom årene som mamma bare hatt gode erfaringer med barnehager og personalet der. Fine folk Kreative, tålmodige, morsomme og flotte. Og best av alt: Ungene mine har likt seg i barnehagen og likt de ansatte. Det er det beste. Anonymkode: 798b2...fae Så fint å høre! Anonymkode: d2b9c...ced
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:44 #4 Skrevet lørdag kl 08:44 Jeg er utdannet førskolelærer og har jobbet flere år i barnehage, men jeg valgte å slutte i yrket og få fire barn selv. Mine barn er ganske tette, 8 år mellom eldste og yngste, og jeg ønsket meg stor familie og mange barn. Men å jobbe med andres barn hele dagen også komme hjem for å ta seg av sine egne ble for mye, jeg hadde ikke mer tålmodighet igjen til mine egne 🙈 Så jeg byttet beite, og selv om mine barn nå er store har jeg aldri byttet tilbake. Jeg er barnebokansvarlig i en stor bokhandel og elsker den jobben. Jeg ser på jobben som barnehagelærer som det heter i dag som en fantastisk jobb. Det er en veldig givende jobb, man blir så glad i barna og barna i deg, det er få yrker det er så mye glede, smil og kjærlighet i. Men det er også en slitsom og krevende jobb, så man må være skrudd sammen så man tåler yrkesbelastningen. Anonymkode: b3147...025
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:45 #5 Skrevet lørdag kl 08:45 Har jobbet i yrket i 23 år. Tatt to utdanninger innen yrke mens jeg har jobbet. Jobber nå med 1 åringer og blir møtt som en superhelt hver dag🤩 Anonymkode: dcef0...539
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:55 #6 Skrevet lørdag kl 08:55 Har jobbet i barnehage. Det var koselig, men etter hvert kjedelig. Jeg trenger en annen form for hjernestimuli i jobb. Utover det har jeg ikke noen spesielle tanker om de som gjør det. Anonymkode: e4f19...fb4
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:17 #7 Skrevet lørdag kl 11:17 Er de gode er det fint, er de dårlige hjelper det ikke hva de har papir på. Anonymkode: 4d90f...b8c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:54 #8 Skrevet lørdag kl 12:54 Jeg er overhodet ikke egnet til å jobbe i barnehage, men er evig takknemlig for dem som gjør det. Har også så godt som kun positive ting å si om de ansatte i mine barns barnehage. Anonymkode: f41f2...640
Anonym bruker Skrevet søndag kl 00:02 #9 Skrevet søndag kl 00:02 Koselige, flinke og samvittighetsfulle folk (snakker om alle de jeg har møtt) som jobber hardt og er ekstremt underbetalt. Barnehagen min barn gikk på hadde verdens beste ansatte At jeg som har fleksitid og kontorjobb med eget kontor tjener 750 000, mens barnehageansatte har mer rigid arbeidstid og mye mer slitsomme dager tjener mye mindre enn meg synes jeg er helt sykt og feil. de fortjener så mye mer ❤️ Anonymkode: 53533...1a7
Anonym bruker Skrevet søndag kl 01:36 #10 Skrevet søndag kl 01:36 Har jobbet i barnehage i 15 år, og trives veldig godt. Mange ser for seg yrket som et slit med mange barn, kaos og mye støy. Vi har rutiner og dagsrytme og oppgaver som er planlagte og pedagogiske. Vi blir svært godt kjent med barn og foreldre, og vi blir svært glad i disse barna, og er begeistret når det kommer nye ord og utvikling. Vi har som alle andre yrker tidspunkt på dagen som er mer krevende og slitsomme enn andre. Man blir vant til hverdagen og det gir meg mye. Men barnehage er ikke for alle, da det er et belastende yrke som går mye underbemannet. Det verste med jobben er ikke barn som bråker, det er å få beskjed når en kommer på jobb at kollegaen din er syk og vi ikke får vikar. Dette sliter enormt Anonymkode: eb8ef...ef4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:04 #11 Skrevet søndag kl 07:04 Veldig viktig yrke og mange gjør en god jobb! Kunne ikke tenkt meg det selv, og tror ikke jeg hadde passet til det heller. Anonymkode: 7aac0...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå