Gå til innhold

Tips til gave til hobbyfisker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal besørge en gave til en mann jeg ikke kjenner. Alt jeg vet er at han liker å fiske. Han har ikke båt og bor langs kysten så det er nok fisking fra land. Kan være ferskvann, men jeg tror sjansene er størst for at det er saltvann. Gaven skal koste max 500. Trenger ikke være direkte relatert til fiske, kan også være turutstyr osv. Noen som har noen gode gaveidéer? Jeg fisker ikke selv og har ikke peiling. 

Anonymkode: c06bc...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny fiskeveske? Det får nemlig sønnen vår i år, og jeg har lite peiling på fisking jeg også. Annet enn at vesken fort blir møkkete og sliten av å bli slengt rundt i skogen.

Anonymkode: 9d894...b1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ny fiskeveske? Det får nemlig sønnen vår i år, og jeg har lite peiling på fisking jeg også. Annet enn at vesken fort blir møkkete og sliten av å bli slengt rundt i skogen.

Anonymkode: 9d894...b1b

Høres ut som et godt tips :) Tusen takk :) Har du en link til en veske som rommer det den bør? 

Anonymkode: c06bc...a6c

Skrevet

Gavekort på en butikk som selger fiskeutstyr, f.eks. skitt fiske. Sluker, fluer og annet er forbruksvare og det er stadig behov for å fylle på. 

Anonymkode: ebefb...b23

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Gavekort på en butikk som selger fiskeutstyr, f.eks. skitt fiske. Sluker, fluer og annet er forbruksvare og det er stadig behov for å fylle på. 

Anonymkode: ebefb...b23

Det er det lureste. En som liker å fiske har mye han ønsker å prøve ut av sluker, spinnere, wobblere, fluer osv. De finnes i alle vektklasser og farger. I tillegg finnes det veldig mye av utstyr til stenger og sneller som han helt sikkert kunne tenkt seg. Gavekort er perfekt, for da kan han kjøpe noe han ellers har vurdert til å være for dyrt. Fisking handler veldig mye om å utforske utstyr og teknikker. 

Anonymkode: 3936f...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...