Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:04 #1 Skrevet fredag kl 20:04 Når jeg er sammen med kjæresten så hører jeg at det tikker inn snap omtrent hele tiden. Vi skulle lage mat sammen og da hadde han mobilen på disken for å se oppskrift. Det kom ikke noen snaps.. tenkte ikke over det. Men jeg sendte han en snap mens vi sto der sammen (link for matlaging).. .. han mottok ikke snappen. Har han virkelig logget ut av snap mens vi laget mat?? Er det vanlig? Hva har han å skjule !? Anonymkode: fdb25...0e3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:28 #2 Skrevet fredag kl 21:28 Jeg skrudde av varsler på snap en periode. Var slitsomt med all plingingen hele tiden Anonymkode: f5fd0...b60
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:12 #3 Skrevet fredag kl 22:12 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg skrudde av varsler på snap en periode. Var slitsomt med all plingingen hele tiden Anonymkode: f5fd0...b60 Satser på at det ikke er noe galt ❤️ Anonymkode: fdb25...0e3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:14 #4 Skrevet fredag kl 22:14 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Jeg skrudde av varsler på snap en periode. Var slitsomt med all plingingen hele tiden Anonymkode: f5fd0...b60 Så da kommer det ikke opp sånn snap ikon på skjermen heller? Anonymkode: fdb25...0e3
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Jeg har ikke varsel på på noen sosiale medier. Jeg må inn på de ulike appene for å se. Ingen varsel på noe sted. Passer meg perfekt! Anonymkode: d31ab...52a
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Hvis han hadde hatt noe å skjule hadde han vel aldri hatt på varsler? Han kan jo aldri vite når «noen» evt sender snap. Sikkert bare for å ikke bli forstyrret under matlaging. Jeg setter ofte telefonen i «ikke forstyrr» modus om jeg er sammen med noen jeg vil ha kvalitetstid med. Anonymkode: ac2d9...04a
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis han hadde hatt noe å skjule hadde han vel aldri hatt på varsler? Han kan jo aldri vite når «noen» evt sender snap. Sikkert bare for å ikke bli forstyrret under matlaging. Jeg setter ofte telefonen i «ikke forstyrr» modus om jeg er sammen med noen jeg vil ha kvalitetstid med. Anonymkode: ac2d9...04a Awww kvalitetstid med meg 🥰🥰 elsker han Anonymkode: fdb25...0e3
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Jeg syns det høres ut som et grønt flagg, jeg ❤️ At han har slått av varsler for å ikke bli forstyrret når han er med deg ❤️ Anonymkode: 47437...7bd
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg syns det høres ut som et grønt flagg, jeg ❤️ At han har slått av varsler for å ikke bli forstyrret når han er med deg ❤️ Anonymkode: 47437...7bd Så bra. Elsker han Anonymkode: fdb25...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå