Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:30 #1 Skrevet onsdag kl 08:30 Blir så deprimert av meg selv og tankegangen min. For tre år siden var mitt største ønske å ha en god jobb, eie bolig og være i en god livssituasjon. Nå er jeg det, men veier 20 kilo mere, og jeg er så misfornøyd med livet! Jeg klarer ikke fokusere på alt det gode jeg har oppnådd; god jobb, egen bolig, stable meg selv på beina økonomisk og mentalt, men fokuserer på de ekstra kiloene og savner tiden jeg var ustabil, men flott å se på. Hvordan skal jeg snu fokuset? Anonymkode: 4c1f0...9f0
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:37 #2 Skrevet onsdag kl 08:37 Nå har du en god og solid base i livet. Gratulerer! Om vekta plager deg så blås i vekt og tenk trening og sunnhet, så skal du se det hjelper. Anonymkode: 1e2d3...986
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:24 #3 Skrevet onsdag kl 09:24 Vær stolt av det du har fått til og tenk at du kan klare alt, også å ta bedre valg når det kommer til kosthold. Anonymkode: 54c87...c24
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:45 #4 Skrevet onsdag kl 12:45 Jeg har et svært godt liv selv om jeg er overvektig. Jeg har to voksne barn som begge har et bra liv. Jeg er i et godt og velfungerende forhold. Jeg har gode venner og har et godt forhold til de aller fleste i familien min. Jeg har en god og sikker jobb i staten. Jeg eier bolig og har økonomien på stell. Og på tross av overvekt er jeg i god form, jeg går lange fjellturer, trener flere ganger i uken er og er generelt aktiv. Jeg har generelt god helse. Når jeg ønsker å gå ned i vekt er det hovedsakelig av visuelle grunner. Lykke til, jeg håper du klarer å fokusere på alt som er bra i livet ditt. Anonymkode: a8f5a...f3c
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:48 #5 Skrevet onsdag kl 21:48 Anonym bruker skrev (13 timer siden): men veier 20 kilo mere, og jeg er så misfornøyd med livet! Hva er det som gjør at du legger all din verdi i kroppen din? Hvordan fortoner tankerekken seg inni hodet ditt når dette er tanker du har? At alt du er, alt du kan, alt du har oppnådd og alle dine ressurser har mindre verdi enn kroppen din sett utenfra. Hva skjer inni deg? Anonymkode: 94d4b...2b8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:00 #6 Skrevet torsdag kl 10:00 Jeg skjønner ikke? Måler du livsglede i vekt? Trivselstillegg er jo en ting. Anonymkode: baa7c...c03
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:50 #7 Skrevet torsdag kl 16:50 Nei, det er best å være tynn!! Uansett! Anonymkode: 452a6...d4a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:23 #8 Skrevet torsdag kl 23:23 6 hours ago, Anonym bruker said: Nei, det er best å være tynn!! Uansett! Anonymkode: 452a6...d4a Faktisk enig Anonymkode: 866e0...a3d
Anonym bruker Skrevet fredag kl 02:10 #9 Skrevet fredag kl 02:10 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Faktisk enig Anonymkode: 866e0...a3d Dere er syke Anonymkode: 4e784...a28
Anonym bruker Skrevet fredag kl 02:28 #10 Skrevet fredag kl 02:28 Det er best å være lykkelig. Er man psykisk syk og tynn har man ingen livskvalitet. Vekt har null å si. Man kan alltid gjøre noe med vekta. Men å få seg utdannelse og fast jobb, bolig og stabilt liv krever hundre ganger mer enn noen kg. Nyt livet og vær fornøyd med kroppen din Anonymkode: 60f65...e70
Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:14 #11 Skrevet fredag kl 12:14 Du må realitetsorientere deg. Enten med hjelp av noen eller selv. Eller kunstig intelligens. List opp hva som var bra i livet ditt da du var tynn, og så lister du opp det som er bra i livet ditt når du er frisk. Hjernen er et reptil så den vil helst falle i gamle mønstre. Det kan være at du er redd for å være frisk, redd for å miste deg selv, redd for at verden endres når du nå er en annen. Du vet egentlig at vekt ikke henger sammen med lykke, men du må tydelig vise deg selv hvorfor. Anonymkode: 3d689...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå