Anonym bruker Skrevet 9. desember 2025 #1 Skrevet 9. desember 2025 Hvorfor dukker disse opp og hvorfor synes folk det er så fint? Omreisende tivoli av utenlandske fastfood-sjapper og souvenir-dilldall? Hva er det som frister? Anonymkode: 8118d...a2a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2025 #2 Skrevet 9. desember 2025 Jeg har likt julemarked bestandig, inntil i år. Jeg var på et julemarked som er kjent for å ha kvalitet og hygge med tradisjonelle ting til salgs. Det var langt fra hyggelig. Det ble forhåndssolgt billetter for å redusere antall besøkende, og jeg følte meg heldig som fikk tak i billetter tidlig. Ankom, og de fortsatte å selge billetter der, selv om det var veldig fullt. Det var kaotisk og masete. Det var knapt mulig å få kjøpt seg mat fordi kørene var minst 20m lange, og da måtte man stå å spise Anonymkode: 14b02...617
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2025 #3 Skrevet 9. desember 2025 Alle byer har julemarkeder for enhver smak, fra husflidslagets til menighetenes til lokale kunshåndverkeres. Du trenger for eksempel ikke gå i Spikersuppa, det er fjorten andre å velge mellom i Oslo hver helg, slutt å sutre. Anonymkode: 7b381...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå