Anonym bruker Skrevet 9. desember #1 Skrevet 9. desember Jeg prøver å finne ut hvilken vogn jeg har her. Den er brun med noe hvitt, understellet har sorte hjul uten skjerm over. Det står King_ishe_ på siden, der det er streker er muligens noe av merket knukket av. Kan se ut som om det skal stå kingfisher eller noe i den duren, men jeg finner ingen dukkevogner med det merket. Sidene er hvite med et stort brunt felt i midten. Den er enten fra sent 70-tall eller tidlig 80-tall. Noen med peiling, eller som kjenner beskrivelsen igjen, muligen i en annen farge? Anonymkode: 2ce76...2e1
prekæs Skrevet 9. desember #2 Skrevet 9. desember Ville tatt bildesøk på google. Ellers kan du jo søke på retro dukkevogn og se hva som dukker opp.
Anonym bruker Skrevet 9. desember #3 Skrevet 9. desember Den brune vogna søsteren min hadde var Simo ihvertfall. Anonymkode: fbc23...6d8
Anonym bruker Skrevet 9. desember #4 Skrevet 9. desember prekæs skrev (4 timer siden): Ville tatt bildesøk på google. Ellers kan du jo søke på retro dukkevogn og se hva som dukker opp. Jeg har gjort både bildesøk og googlet alt mulig, men finner den ikke. Hi Anonymkode: 2ce76...2e1
Anonym bruker Skrevet 9. desember #5 Skrevet 9. desember Anonym bruker skrev (3 timer siden): Den brune vogna søsteren min hadde var Simo ihvertfall. Anonymkode: fbc23...6d8 Var den helt brun, husker du? Hi Anonymkode: 2ce76...2e1
Anonym bruker Skrevet 9. desember #7 Skrevet 9. desember Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Var den helt brun, husker du? Hi Anonymkode: 2ce76...2e1 Den var noe lignende denne, men mørkebrun og sikkert litt mer "moderne" siden søsteren min er født i 1977 og sikkert fikk vogna da hun var mellom 3 og 5 år (vil jeg tro) Anonymkode: fbc23...6d8
Anonym bruker Skrevet 9. desember #8 Skrevet 9. desember Ser ut som om det er samme som denne fra finn, men min har deler av navnet på siden, muligens denne har mistet det HI Anonymkode: 2ce76...2e1
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:42 #10 Skrevet onsdag kl 14:42 Det fantes en lekeserie som het Kingfisher, solgt i Storbritannia. Om du google Kingfisher doll pram eller carriage, finner du vogner med logoen og kan se om den ligner. Anonymkode: bd238...803
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:12 #11 Skrevet onsdag kl 15:12 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det fantes en lekeserie som het Kingfisher, solgt i Storbritannia. Om du google Kingfisher doll pram eller carriage, finner du vogner med logoen og kan se om den ligner. Anonymkode: bd238...803 Tusen takk, jeg har googlet kingfisher tidligere, men klarte ikke å finne noe som lignet. Men med dine søkeord så er jeg kommet nærmere. Nå er jeg helt sikker på at det er en kingfisher, fant en vogn hvor jeg kunne se flere detaljer og for første gang så fant jeg hjul som er helt like som på min. Fikk og nærbilde av logoen, og det passer helt med det som er igjen av logoen på min. Men jeg finner fremdeles ikke noen som er helt lik min, i noen som helst farge. Ble de bare solgt i Storbritannia? Lurer på hvordan mine foreldre fikk tak i den da, kanskje de kjøpte den brukt, kanskje den er eldre enn jeg tror hmm. Hi Anonymkode: 2ce76...2e1
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:57 #12 Skrevet onsdag kl 19:57 Vet ikke, men Woolsworth førte dem. Anonymkode: bd238...803
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:34 #13 Skrevet onsdag kl 21:34 Anonym bruker skrev (På 9.12.2025 den 6.51): Den brune vogna søsteren min hadde var Simo ihvertfall. Anonymkode: fbc23...6d8 Jeg hadde også Simo-vogn til dukkene mine. Den var blå og ble kjøpt i en lekebutikk i Steinkjer da vi var på ferie. Det var på begynnelsen av 80-tallet og jeg var 5/6 år Anonymkode: 3e953...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå