Anonym bruker Skrevet 8. desember #2 Skrevet 8. desember Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Anonymkode: 8ec2f...99c Og? Anonymkode: 35973...7c5
Anonym bruker Skrevet 8. desember #3 Skrevet 8. desember Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Og? Anonymkode: 35973...7c5 Hvordan er det tenkt at noen skal få trykket "nei, ingen er våken her" hvis man sover? Anonymkode: 8ec2f...99c
Anonym bruker Skrevet 8. desember #4 Skrevet 8. desember Det er bare en morsom vri på å spørre om du fortsatt skal se. Min TV slår seg av om jeg ikke velger at jeg skal se videre Anonymkode: fbc70...110
Anonym bruker Skrevet 8. desember #5 Skrevet 8. desember Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Hvordan er det tenkt at noen skal få trykket "nei, ingen er våken her" hvis man sover? Anonymkode: 8ec2f...99c Det er jo hele poenget.... Anonymkode: cf55a...ad8
Anonym bruker Skrevet 8. desember #6 Skrevet 8. desember Alt man skal spørre om... Anonymkode: 82af1...945
Anonym bruker Skrevet 8. desember #7 Skrevet 8. desember Og man får en påminnelse om hvorfor det finnes sko med borrelås til voksne. Anonymkode: 2a850...d43
Anonym bruker Skrevet 8. desember #8 Skrevet 8. desember Når jeg leser slike tråder tenker at mennesket har utspilt sin rolle og at menneskeheten nå er på overtid Anonymkode: 290d0...b9c
Anonym bruker Skrevet 8. desember #9 Skrevet 8. desember Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Når jeg leser slike tråder tenker at mennesket har utspilt sin rolle og at menneskeheten nå er på overtid Anonymkode: 290d0...b9c Men her inne er du 🤣 Anonymkode: cf55a...ad8
Anonym bruker Skrevet 8. desember #10 Skrevet 8. desember Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Men her inne er du 🤣 Anonymkode: cf55a...ad8 Ja? Anonymkode: 290d0...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå