Gå til innhold

Invitert i 50 årsdag (åpent hus)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I invitasjonen står det ikke styr med gave, har i overflod av mye. Men bør vel ha med noe 🙈 forslag?

Anonymkode: f4ea6...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I invitasjonen står det ikke styr med gave, har i overflod av mye. Men bør vel ha med noe 🙈 forslag?

Tenker på håndkrem etc. Bruksting. Går det ann?HI

Skrevet

Jeg ville kjøpt en blomst og oppi den lagt et gavekort på Hægeland e.l. så kan de kjøpe noe grønt de har lyst på når julepynten skal ut.

Anonymkode: cfdb6...248

Skrevet

Hadde tatt med en god flaske vin

Anonymkode: 785cf...06b

Skrevet

Ville tatt med vin, og eventuelt noe spiselig. Fenalår kanskje. Nå som jula nærmer seg😀

Anonymkode: 4904a...886

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville kjøpt en blomst og oppi den lagt et gavekort på Hægeland e.l. så kan de kjøpe noe grønt de har lyst på når julepynten skal ut.

Dette. 😊

Anonymkode: 9aec4...f7a

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt blomst som skal snittes og settes i vase 🫣. Da blir det sånn: Hvor er bursdagsbarnet? Jo, hun leter etter riktig vase og nå er hun på kjøkken og snitter blomster. Hun kommer når alle blomstene er ferdig snittet og  har funnet vase, så hun kommer til sin egen feiring ca klokka 23. 

Hva tenkte dere da dere skreiv at dere kunne kjøpe blomster? 

Skjerp dere!

Ta med vin eller gavekort!

Anonymkode: e2334...0f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde ikke kjøpt blomst som skal snittes og settes i vase 🫣. Da blir det sånn: Hvor er bursdagsbarnet? Jo, hun leter etter riktig vase og nå er hun på kjøkken og snitter blomster. Hun kommer når alle blomstene er ferdig snittet og  har funnet vase, så hun kommer til sin egen feiring ca klokka 23. 

Hva tenkte dere da dere skreiv at dere kunne kjøpe blomster? 

Skjerp dere!

Ta med vin eller gavekort!

Anonymkode: e2334...0f1

Du vet at det finnes andre blomster enn snittblomster vel?

Anonymkode: 4c5bc...d04

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du vet at det finnes andre blomster enn snittblomster vel?

Anonymkode: 4c5bc...d04

Hvor mange snittblomster eller potteplanter tror du hun får i løpet av åpent hus? Tror «alle» tenker, jeg tar ihvertfall med vin eller blomster. 

Anonymkode: 5b0ca...743

Skrevet

Har ikke så lyst å ta med blomster, vin eller gavekort (lite butikker i nærheten) 🙈fungerer det ikke med slikt gavesett fra f.eks apoteket? HI

Skrevet

Hadde ikke tatt med meg noe. 

Anonymkode: 19c82...0b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke så lyst å ta med blomster, vin eller gavekort (lite butikker i nærheten) 🙈fungerer det ikke med slikt gavesett fra f.eks apoteket? HI

Når de sier ingen gaver så er det uhøflig å komme med, syns jeg. Det skal mye til å treffe blink med gavesett om du ikke vet hva hun bruker, så det medfører bare enda mer ræl i huset. Enten vin, blomster eller noe spiselig, eller ingenting. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da ville jeg heller gitt et gavesett fra Cemo e.l. 

Oljer, krydder, pesto osv. Selges overalt, fra apotek til Kid, Jernia og Feel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...