Anonym bruker Skrevet 7. desember #1 Skrevet 7. desember Og hva slags forventninger har dere og hvilken alder har hun? Anonymkode: 58979...925
Anonym bruker Skrevet 7. desember #2 Skrevet 7. desember Nei. Hun er et utrolig menneske. Anonymkode: 644a9...261
Anonym bruker Skrevet 8. desember #3 Skrevet 8. desember Nei. Mamma er 87 år og har vært en fantastisk mor og bestemor. Anonymkode: 9621c...f2c
Anonym bruker Skrevet 8. desember #4 Skrevet 8. desember Mamma er enestående, men måler mye i arbeid og gjøremål. Kjærlighetsspråket er å gi. Hun har kontroll på seg selv, så til de grader, men savner litt mer følelser og litt mindre tabu. Anonymkode: f7ed2...5a0
Anonym bruker Skrevet 8. desember #5 Skrevet 8. desember Hadde forventninger om at hun skulle leve lenger og ikke dø når jeg var 22😢 Anonymkode: e49f0...05a
Anonym bruker Skrevet 8. desember #6 Skrevet 8. desember Jeg har brukt mange mange år på å komme over sorgen av å ikke ha foreldre som ser , gidder, forstår meg. Var deilig å gi slipp, nå har mamma og jeg et ok bra forhold. Det er som det er, jeg forventer null, så blir jeg ikke skuffa. Anonymkode: a84e7...088
Anonym bruker Skrevet 8. desember #7 Skrevet 8. desember Har hatt forventninger om at hun skulle slutte å drikke. Det ble aldri innfridd. Så jeg slutta å forvente det Anonymkode: 52e3b...305
Anonym bruker Skrevet 8. desember #8 Skrevet 8. desember Jeg forventa lenge at hun skulle ta seg sammen og være en god mor. Eller at hun skulle slutte å drikke når hennes egen datter måtte skrape henne opp fra ett stuegulv og kjøre henne til akuttinnleggelse (alt i min arbeidstid, ikke tenk på det). Men hun kommer aldri til å bli den mammaen jeg fortjener så jeg har slutta å forvente. Forventninger skaper skuffelser Anonymkode: 07399...3c4
Anonym bruker Skrevet 9. desember #9 Skrevet 9. desember Moren min døde også da jeg var 22. Jeg skulle ønske at vi hadde fått mange flere år😢. Nå, for eksempel, skulle jeg ønsket jeg hadde noen å få råd fra når det gjelder egen datter. Hun nekter psykisk helsehjelp. Hun har også en fysisk diagnose som gjør at det er vanskelig å få barn. Hun er sint på meg nesten hele tiden. Nå er hun rasene på meg fordi jeg har sendt henne en adventskalender. Min mor var fantastisk! Hun ville nok ha visst hva jeg burde gjort i mange situasjoner. Hun ville sikkert også hatt et godt forhold til sitt barnebarn. Det er jeg sikker på❤️. Anonymkode: 66adf...bc7
Anonym bruker Skrevet 9. desember #10 Skrevet 9. desember Nei jeg har ingen forventninger til min mor. Vi er ikke nære, og blir det aldri. Jeg er glad i henne, men trenger henne ikke. Hun var en vanskelig omsorgsperson å ha, ganske fordømmende og med knallharde standarder. Jeg tror ikke nødvendigvis hun mente det sånn, men hun er relasjonsskadd fra barndommen. Hun har heldigvis blitt noe mildere med åra. Men et eksempel er min datter som har vært psykisk syk i 5 år, og som nå endelig er på bedring, og skal begynne med å jobbe 3 timer i uka. Mammas respons er "hun har da vel mer kapasitet enn det". Faktum? Nei. Alle bør greie det samme som hun greier eller bedre. Anonymkode: 79bb2...957
Anonym bruker Skrevet 9. desember #11 Skrevet 9. desember Anonym bruker skrev (13 timer siden): Moren min døde også da jeg var 22. Jeg skulle ønske at vi hadde fått mange flere år😢. Nå, for eksempel, skulle jeg ønsket jeg hadde noen å få råd fra når det gjelder egen datter. Hun nekter psykisk helsehjelp. Hun har også en fysisk diagnose som gjør at det er vanskelig å få barn. Hun er sint på meg nesten hele tiden. Nå er hun rasene på meg fordi jeg har sendt henne en adventskalender. Min mor var fantastisk! Hun ville nok ha visst hva jeg burde gjort i mange situasjoner. Hun ville sikkert også hatt et godt forhold til sitt barnebarn. Det er jeg sikker på❤️. Anonymkode: 66adf...bc7 ❤️ Vondt å lese. Strever også med det å ikke kunne få barn, og det er belastende. Har vært sint på min mor for en hel del ting, og jeg må si jeg angrer når jeg leser det du skriver. Hun bærer kanskje på nag og bitterhet og klandrer deg for alt og ingenting. Håper forholdet blir bedre og at hun tar hjelpen hun kan få Anonymkode: f7ed2...5a0
Anonym bruker Skrevet 9. desember #12 Skrevet 9. desember Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei jeg har ingen forventninger til min mor. Vi er ikke nære, og blir det aldri. Jeg er glad i henne, men trenger henne ikke. Hun var en vanskelig omsorgsperson å ha, ganske fordømmende og med knallharde standarder. Jeg tror ikke nødvendigvis hun mente det sånn, men hun er relasjonsskadd fra barndommen. Hun har heldigvis blitt noe mildere med åra. Men et eksempel er min datter som har vært psykisk syk i 5 år, og som nå endelig er på bedring, og skal begynne med å jobbe 3 timer i uka. Mammas respons er "hun har da vel mer kapasitet enn det". Faktum? Nei. Alle bør greie det samme som hun greier eller bedre. Anonymkode: 79bb2...957 Slik er min mor også. Klager jeg over noe, får jeg høre at alt var verre da hun var på min alder. Klarte hun det, klarer jeg det. Hun tåler ikke snev av svakhet. Jeg har vært et følelsesmenneske siden jeg var barn, og det medfører også at jeg har tunge dager og fine dager. Hun klarer ikke å relatere. Anonymkode: f7ed2...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå