Anonym bruker Skrevet 7. desember 2025 #1 Skrevet 7. desember 2025 Er du eller kjenner du noen som er «lykkelig singel». Da mener jeg å ikke føle på ensomhet ? I 50 -årene og eldre og med egne barn. Anonymkode: c5d45...f3c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2025 #2 Skrevet 7. desember 2025 Ja! Jeg føler meg faktisk veldig lykkelig som singel. Jeg er 53 år og har et barn + katt. Jeg stortrives i jobben, har gode kollegaer og venner. Jeg reiser en god del, går på konserter og deltar på andre sosiale arenaer. Anonymkode: f46a1...31d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2025 #3 Skrevet 7. desember 2025 Så godt å høre Anonymkode: c5d45...f3c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2025 #4 Skrevet 7. desember 2025 Hører egentlig stort sett at godt voksne kvinner blir veldig lykkelig som singel. Og at de ikke ønsker noen ny mann i livet. De setter pris på å endelig kunne styre livet sitt selv, uten å drasse på daukjøttet av en gubbe, ofte blir menn grinete når de blir 50+. De single kvinnene jeg har møtt, er veldig lykkelige over å slippe alt arbeid en mann medfører, alt fra mas om middag, ekstra klesvask, rydde rotet hans etc. Høres egentlig fantastisk ut.... Anonymkode: 9bbd3...8c6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #5 Skrevet 8. desember 2025 Ekteskapet mitt var tungt og vanskelig (psykisk syk mann som også var utro). Etter en krevende overgangsfase ble livet mitt lysere, lettere og lykkeligere enn da jeg var gift. Jeg tror fremdeles at et godt forhold kan være bedre enn å være singel, men det er tusen ganger bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold. Som singel bærer man alt ansvar selv, men man gjør som man vil. Jeg er heldig som har gode venner og et trygt og godt nettverk så jeg har ikke vært ensom. Nå har jeg kjæreste, og vi har det veldig bra sammen. Jeg håper det fortsetter å være like bra som det er nå, men hvis ikke, så vet jeg at jeg uansett har det godt med meg selv. Anonymkode: 51816...52b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #6 Skrevet 8. desember 2025 Jeg er nesten 50 og brøt med mannen i fjor. Viser seg i ettertid at mye av det han drev med går under psykisk vold uten at jeg så det da. Livet ble så mye bedre etter at han flyttet ut, jeg føler jeg lever igjen ikke bare eksisterer. Føles som jeg fikk minst 2 barn mindre i arbeidsmengde når han forsvant. Men, han samarbeider jo ikke om barna og har dem lite og der han greier rote ting til, gjør ham det, så vanskelig gjør han det jo fortsatt. Har nå etter 1,5 år ikke noen lyst til å dra på meg en ny mann og nytt daukjøtt. Selv om jeg vet det finnes bra menn, men de er jo oftest opptatte. Anonymkode: ba518...50a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #7 Skrevet 8. desember 2025 Ja, eksmannen min er lykkelig som bare det. Jeg er ikke. Og det plager meg noe enormt. Han ble lei av maset mitt og null sex, så kan vel takke meg selv... Anonymkode: ebab2...76b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #8 Skrevet 8. desember 2025 Mye ufint prat om daukjøtt i denne tråden. Anonymkode: 871c7...fb5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #9 Skrevet 8. desember 2025 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Mye ufint prat om daukjøtt i denne tråden. Anonymkode: 871c7...fb5 Det fortjener min ex hvertfall, han er definisjonen på daukjøtt. Bidro ikke en drit, deltok ikke og var sur, sint og slem. Anonymkode: ba518...50a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #10 Skrevet 8. desember 2025 Jeg skulle ønske jeg var singel. Anonymkode: df033...a04
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #11 Skrevet 8. desember 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ja, eksmannen min er lykkelig som bare det. Jeg er ikke. Og det plager meg noe enormt. Han ble lei av maset mitt og null sex, så kan vel takke meg selv... Anonymkode: ebab2...76b Hilsen mann, 49. Anonymkode: ede1e...f75
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #12 Skrevet 8. desember 2025 Jeg har vært alene siden 2013, og trives bare bedre og bedre. Nå er yngste konfirmert, så de begynner å klare seg selv mer og mer disse barna også, så jeg får tid til det jeg ønsker meg uten å måtte ta hensyn til andre Anonymkode: 48c2f...009
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2025 #13 Skrevet 8. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hilsen mann, 49. Anonymkode: ede1e...f75 😆 Anonymkode: ba518...50a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2025 #14 Skrevet 9. desember 2025 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Hilsen mann, 49. Anonymkode: ede1e...f75 Det var nok en bitter mann som forsøkte seg ja. Det er frustrerende når damer uten sexlyst eller behov for å tenke på andre enn seg selv får utfolde seg fritt i en tråd😜 Anonymkode: 871c7...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå