Gå til innhold

Jeg vil faste 48 timer, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

med tre barn i hus er det vanskelig å forklare hvorfor mamma ikke spiser på to døgn. Særlig for tenåringsjentene mine som er opptatt av vekt og utseende. Noen som har erfaring eller tips?

Anonymkode: fb966...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du det? 

Anonymkode: 372cc...8bb

Skrevet

Ikke gjør det. Bedre å ikke spise kveldsmat, dropp frokost og lunsj. Men middag med familien er viktig. 

Vi var 15, 14 og 9 år, da mamma slanka seg. Hun klaska på en riskjeks  på asjetten sin. Vi la merke til at hun ikke spiste. Hva skjedde? Jeg på 15 og søstra mi på 9 fikk spiseforstyrrelser. 9 åringen sluttet å spise. Jeg spiste så vidt i løpet av en dag. Varte flere år, mens slankinga til mamma varte bare noen uker. 

Vær forsiktig. Mamma s5a én kommentar om at hun passet mine bukser, det holdt.  Jeg fortalte helsesøster på skolen om dette, hun ville ringe barnevernet. Dette er endel år siden, så jeg ble redd og sluttet å gå der. 

Tenk deg nøye om. 

Jeg har mange sykdommer. Jeg spiser ikke kveldsmat, faster til kl 12.30. Det er jo endel timer. Holder det. Spis sammen med barna,  de er sårbare. ❤️

Anonymkode: 18ab7...884

Skrevet

La det være, det har veldig lite for seg.

Anonymkode: 42d93...0b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ikke gjør det. Bedre å ikke spise kveldsmat, dropp frokost og lunsj. Men middag med familien er viktig. 

Vi var 15, 14 og 9 år, da mamma slanka seg. Hun klaska på en riskjeks  på asjetten sin. Vi la merke til at hun ikke spiste. Hva skjedde? Jeg på 15 og søstra mi på 9 fikk spiseforstyrrelser. 9 åringen sluttet å spise. Jeg spiste så vidt i løpet av en dag. Varte flere år, mens slankinga til mamma varte bare noen uker. 

Vær forsiktig. Mamma s5a én kommentar om at hun passet mine bukser, det holdt.  Jeg fortalte helsesøster på skolen om dette, hun ville ringe barnevernet. Dette er endel år siden, så jeg ble redd og sluttet å gå der. 

Tenk deg nøye om. 

Jeg har mange sykdommer. Jeg spiser ikke kveldsmat, faster til kl 12.30. Det er jo endel timer. Holder det. Spis sammen med barna,  de er sårbare. ❤️

Anonymkode: 18ab7...884

Dere fikk spiseforstyrrelser- begge to - fordi mora deres slanka seg….? Du verden. 

Anonymkode: 4c71a...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...