Gå til innhold

Mannen truer ned å kaste meg ut om jeg tar fillers.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, faktisk. Han har alltid sagt at han synes fillers er motbydelig og stygt. Han sier at det ser ut som noen har slått de med en spade i trynet. Men nå har jeg kommet dit at jeg faktisk vil ta fillers. Har luftet dette for han. Han sier bare, "du vet hva jeg synes om det? Kommer du hjem med fillers, kan du snu i døra. Da er det over". Jeg vet han mener det også. Jeg eier ingenting i huset, så han kan i teorien bare kaste meg ut. 

Han høres brutal ut, men han er veldig snill. Han gir meg alt jeg trenger og er god med sønnen min. Alltid raus og stiller alltid opp. Setter meg og sønnen min forran alt. Han er aldri sint eller sur. Men fillers hater han, han avskyr det som pesten. Han sier jeg kan gjøre hva jeg vil, men han vil ikke være sammen med en dame som har fillers. 

Det ender vel opp at jeg ikke vil ta noe fillers, men likevel, det er jo mitt ansikt. Jeg bestemmer jo det selv. 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7011b...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tatt fillers. Det ser faktisk ut som man er slått i fjeset med en spade.

Anonymkode: 39b7d...95b

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å endre utseende ditt?

Anonymkode: 3757e...06a

Skrevet

Nå er det forskjell på fillers, og fillers.

Ei jeg kjenner har veldig smale og tynne lepper. Hun tar litt fillers, det ser naturlig og pent ut.
Så har man de som går rundt og ser ut som om de har et andenebb, og ikke lepper.
Og selvfølgelig alt mellom dem.

Nå vet jeg ikke helt hvorfor du ønsker fillers HI, er det som hun jeg kjenner, og mannen din tenker de som har den ekstreme varianten trenger dere å snakke sammen.

Uansett, jeg hadde prioritert sikkerheten for meg om mitt barn fremfor utseende.

Anonymkode: 68489...fb6

Skrevet

Det ser forferdelig ut. Oppblåste ansikter med små tettsittende øyne. Skjønner godt han sier han ikke liker det.

Anonymkode: 13211...c00

Skrevet

Du velger jo selv, men hvis du velger noe han ikke kan stå inne for så må du jo ha fillers og ikke ha han

Anonymkode: 94a7f...475

Skrevet

Du bestemmer selvsagt helt over hva du putter i kroppen din. På samme måte bestemmer han helt over hvem han vil være sammen med. Så spørs det da hva du velger. 

Anonymkode: 0a775...8d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du bestemmer selvsagt helt over hva du putter i kroppen din. På samme måte bestemmer han helt over hvem han vil være sammen med. Så spørs det da hva du velger. 

Dette.

Anonymkode: 97a80...068

Skrevet

Hadde jeg hatt lyst på fillers så hadde jeg tatt fillers. Og i vertfall og mannen sa han kaster meg ut hvis jeg tar fillers!

En ting er å si at man ikke liker det og det hadde jeg tenkt på og ikke sikkert at jeg hadde tatt på grunn av det, men å true med å gjøre det slutt ja da er det like greit å gjøre det slutt

Skrevet

Denne er vanskelig, hvor går grensen? Klipper du deg kaster jeg deg ut, går du i så korte skjørt kaster jeg deg ut, går du på julebordet på jobb kaster jeg deg ut…?

På den ene siden ville jeg nok ikke ofret forholdet mitt (gitt at det var bra ellers) for å ta fillers, på den andre siden er det ditt ansikt. Hvis det var det absolutt eneste han blandet seg borti hadde jeg nok akseptert det. 

De vi synes ser grusomme ut er jo de det virkelig synes på, som kanskje har sett seg blinde på eget speilbilde og overdriver, og så er det kanskje masse damer (primært) som vi ikke ser at har gjort noe.

Jeg tar max to ganger i året botox i sinnarynken (lenge siden sist nå, lar det alltid gå helt ut mellom). Aldri hørt noen si noe, inkl. ungene, som legger merke til det meste og ikke er redde for å si fra.  Jeg har også fjernet noen sprengte blodkar på beina, hva er greit å fikse på, og hva er ikke greit?

Anonymkode: b8908...053

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Denne er vanskelig, hvor går grensen? Klipper du deg kaster jeg deg ut, går du i så korte skjørt kaster jeg deg ut, går du på julebordet på jobb kaster jeg deg ut…?

På den ene siden ville jeg nok ikke ofret forholdet mitt (gitt at det var bra ellers) for å ta fillers, på den andre siden er det ditt ansikt. Hvis det var det absolutt eneste han blandet seg borti hadde jeg nok akseptert det. 

De vi synes ser grusomme ut er jo de det virkelig synes på, som kanskje har sett seg blinde på eget speilbilde og overdriver, og så er det kanskje masse damer (primært) som vi ikke ser at har gjort noe.

Jeg tar max to ganger i året botox i sinnarynken (lenge siden sist nå, lar det alltid gå helt ut mellom). Aldri hørt noen si noe, inkl. ungene, som legger merke til det meste og ikke er redde for å si fra.  Jeg har også fjernet noen sprengte blodkar på beina, hva er greit å fikse på, og hva er ikke greit?

Det er jo også stor forskjell på å fikse noe (som er skadet, sprengte blodkar) og ødelegge noe (fillers i helt fine lepper)

Anonymkode: 12624...f7a

Skrevet

Hadde du akseptert om han tatoverte en vagina i pannen? 

Ja så klart du selv kan velge over din egen kropp, men du kan ikke ta fra han hans valg. Ut i fra hva han mener så høres det ut som du ikke burde ta fillers før du hadde spart opp til depositum. 

Hadde jeg vært han hadde jeg også undret på hvorfor du ønsket fillers? Var det for å gjøre deg sexy for andre? 

Anonymkode: 46fa4...119

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det var en skikkelig sakelig sammenligning :ironi:

Anonymkode: 97a80...068

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hadde jeg vært han hadde jeg også undret på hvorfor du ønsket fillers? Var det for å gjøre deg sexy for andre? 

Er vi der så tenker jeg at forholdet har veldig mye større problemer enn fillers.

Jeg begynner å få litt «heng» langs kjeven. Ettersom jeg ellers har ganske få aldringstegn har jeg tenkt tanken om både minilift og fillers, det som stopper meg er tanken på å se «fikset» ut. Jeg vil bare ha tilbake kjevelinjen jeg hadde da jeg var 40 😄

Har kun med egne følelser å gjøre, regner med de mennene som er aktuelle for meg på 49 gir blanke i en perfekt kjeve, og sannsynligvis ville de synes det er litt turn off med fillers.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, faktisk. Han har alltid sagt at han synes fillers er motbydelig og stygt. Han sier at det ser ut som noen har slått de med en spade i trynet. Men nå har jeg kommet dit at jeg faktisk vil ta fillers. Har luftet dette for han. Han sier bare, "du vet hva jeg synes om det? Kommer du hjem med fillers, kan du snu i døra. Da er det over". Jeg vet han mener det også. Jeg eier ingenting i huset, så han kan i teorien bare kaste meg ut. 

Han høres brutal ut, men han er veldig snill. Han gir meg alt jeg trenger og er god med sønnen min. Alltid raus og stiller alltid opp. Setter meg og sønnen min forran alt. Han er aldri sint eller sur. Men fillers hater han, han avskyr det som pesten. Han sier jeg kan gjøre hva jeg vil, men han vil ikke være sammen med en dame som har fillers. 

Det ender vel opp at jeg ikke vil ta noe fillers, men likevel, det er jo mitt ansikt. Jeg bestemmer jo det selv. 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7011b...35c

Det samme har min mann sagt i årevis. Han synes det er grusomt!

Kompisene han synes også det er stygt...

Anonymkode: 46c2f...83e

Skrevet

For en flott mann du har som vil ha en naturlig versjon av deg! Hold på han!

Anonymkode: b8b01...90f

Skrevet

Jeg tenker at det eneste ansvarlige du kan gjøre nå, Ts, det er å ta det beløpet du tenkte å bruke på fillers og heller sette det på en sparekontor.

Du har et barn, du eier ingenting, og du og mannen har veldig ulike verdier. 

Spar pengene dine, du kan komme til å trenge dem raskere enn du aner for et depositum til en leilighet eller spar opp til egenkapital. Du har jo tydelig nok penger til å spare, og da bør din førsteprioritet være å fokusere på å sikre deg selv og ditt barn.

Det gjør du ikke når du bor sammen med en mann i et hus du ikke eier noenting i og heller kaster bort pengene dine på unødvendig kosmetiske injeksjoner. 

Ta ansvar for din og ditt barns fremtid!

Anonymkode: 47577...e24

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.12.2025 den 22.08):

Ja så klart du selv kan velge over din egen kropp, men du kan ikke ta fra han hans valg. Ut i fra hva han mener så høres det ut som du ikke burde ta fillers før du hadde spart opp til depositum. 

Det siste tenkte jeg også, han liker det jo slett ikke, og det skjønner jeg godt. 

Anonymkode: c5e8f...205

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.12.2025 den 23.05):

Det samme har min mann sagt i årevis. Han synes det er grusomt!

Kompisene han synes også det er stygt...

Anonymkode: 46c2f...83e

Jeg har heller aldri hørt om en eneste mann som liker slike lepper. Tvert i mot, jeg har hørt utallige som håner og latterliggjør fillers. Skikkelig interessekonflikt dette. Mannen har helt andre interesseområder. Å ønske seg fyldige lepper "for seg selv" er ingen formildende omstendighet, bare teit.

Anonymkode: c5e8f...205

Skrevet

Du eier ingenting, men vil bruke penger på fillers? Altså mannen din forsørger deg 😆

Anonymkode: eb777...b02

Skrevet

Du velger for deg og han velger for seg. Det har dere like stor rett til begge to. Så vet du allerede nå at det å velge fillers kommer med en konsekvens. Det er sikkert ting han kunne valgt også, som å være utro, der du hadde sagt at her går grensa og ønska å avslutte. Det som er litt problematisk i dette er at det er en skjevhet i maktbalansen i forholdet deres. I og med at han eier hus og innbo så vet både du og han at han kan gjøre livet vanskelig for deg på et øyeblikk, og bruker kanskje det bevisst eller ubevisst til å utøve makt. Det mest fornuftige i denne tråden er hun så gir deg råd om å heller sette pengene på sparekonto. Om du vet med deg selv at du kan kan stille med depositum på en leilighet og at du vil klare deg fint så er det ikke like skjevt lenger. Da kan du besvare et "Da må du flytte" med et "Ja, da ser jeg etter leiligheter i morgen". 

Anonymkode: fb46f...939

Skrevet

Skjønner han godt jeg! Det ser jo forferdelig ut! Ikke gøy å gå rundt og være flau over kona si.

Anonymkode: ee9c0...93c

Skrevet

Det er mye å gripe fatt i i det innlegget. 
Jeg ville nok vært minst bekymret for de fillerne, og mest bekymret for at du sitter i en situasjon der du ikke eier noen ting og lever på hans nåde. Altså eier han deg og dine valg, kort fortalt.
I teorien mener jeg man bør kunne ta fillers uten å bli kastet ut hjemmefra. 
Men så kan man også la være å gjøre ting ektefellen hater, kun ut fra kjærlighet til personen. 
Fillers er vel heller ikke et grunnleggende behov.. 

Anonymkode: 3e0e2...5af

Skrevet

Er du virkelig villig til å miste han og alt han er for deg og sønnen din? Trygghet både økonomisk, emosjonelt og kjærlighet mot noe som er stygt?

Hvir skal du bo? Du eier ingenting - likevel ønsker du en så utrygg situasjon for sønnen din pga fillers?

Fornuftig mann

Anonymkode: c8e58...92d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...