Anonym bruker Skrevet 5. desember 2025 #1 Skrevet 5. desember 2025 Jeg har alltid INTENSE smerter i magen. Psykiske smerter. Det er ikke til å holde ut. Er det vanlig ? Har alle det sånn? Anonymkode: 3c498...737
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2025 #2 Skrevet 5. desember 2025 Hvordan vet du at det er psykiske smerter da? Nei, det er ikke vanlig å ha vondt i magen hver dag. Datteren min har det, og hun har irritabel tarm. Hun har også ADHD, og magen blir verre av stress, så det er en evig runddans siden ADHD'en ofte gjør henne overveldet og stresset.... Anonymkode: 37626...d50
MissSaigon Skrevet 5. desember 2025 #3 Skrevet 5. desember 2025 1. Hvordan vet du at det ikke er noe fysisk som skaper smerter? 2. Du vet nok at ikke alle går rundt med smerter noe sted. Du må bestille deg en legetime.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2025 #4 Skrevet 5. desember 2025 MissSaigon skrev (24 minutter siden): 1. Hvordan vet du at det ikke er noe fysisk som skaper smerter? 2. Du vet nok at ikke alle går rundt med smerter noe sted. Du må bestille deg en legetime. Jeg VET at det er psykisk. Når jeg drikker alkohol så forsvinner smertene. Men godt å høre at det ikke er normalt Anonymkode: 3c498...737
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2025 #5 Skrevet 5. desember 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hvordan vet du at det er psykiske smerter da? Nei, det er ikke vanlig å ha vondt i magen hver dag. Datteren min har det, og hun har irritabel tarm. Hun har også ADHD, og magen blir verre av stress, så det er en evig runddans siden ADHD'en ofte gjør henne overveldet og stresset.... Anonymkode: 37626...d50 Det er psykisk. Jeg har ikke adhd. Anonymkode: 3c498...737
MissSaigon Skrevet 5. desember 2025 #6 Skrevet 5. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg VET at det er psykisk. Når jeg drikker alkohol så forsvinner smertene. Men godt å høre at det ikke er normalt Anonymkode: 3c498...737 Da må du bestille time hos fastlegen. Slik kan du ikke ha det ❤️
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2025 #7 Skrevet 5. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg VET at det er psykisk. Når jeg drikker alkohol så forsvinner smertene. Men godt å høre at det ikke er normalt Anonymkode: 3c498...737 Du vet at alkohol påvirker fordøyelsen? En gammel myte er vel at alkohol får fordøyelsen til å gå saktere og hjelper med å bryte ned fett, mens nyere forskning sier at alkohol får fordøyelsen til å gå saktere.... Anonymkode: 37626...d50
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2025 #8 Skrevet 5. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg VET at det er psykisk. Når jeg drikker alkohol så forsvinner smertene. Men godt å høre at det ikke er normalt Anonymkode: 3c498...737 Alkohol er også bedøvende på magen og tarm. Ikke sikkert årsaken til smertene forsvinner, kan hende de bare blir bedøvet. Uansett, det er ikke normalt, og gå til legen. Selv om du tror det er psykisk så kan det være fysisk, og du kan få hjelp uansett og det er psykisk, eller fysisk. Lykke til videre, og masse god bedring Anonymkode: 89461...948
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2025 #9 Skrevet 6. desember 2025 Anonym bruker skrev (På 5.12.2025 den 11.38): Alkohol er også bedøvende på magen og tarm. Ikke sikkert årsaken til smertene forsvinner, kan hende de bare blir bedøvet. Uansett, det er ikke normalt, og gå til legen. Selv om du tror det er psykisk så kan det være fysisk, og du kan få hjelp uansett og det er psykisk, eller fysisk. Lykke til videre, og masse god bedring Anonymkode: 89461...948 Tusen takk Anonymkode: 3c498...737
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2025 #10 Skrevet 7. desember 2025 Gå til lege. Alkohol er bedøvende, så det kan like godt være derfor du ikke kjenner smerter når du drikker. Da jeg hadde sterke nervesmerter som følge av prolaps, virket alkohol bedre på smertene enn opiater og morfin. Anonymkode: b470b...333
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2025 #11 Skrevet 7. desember 2025 Det er ikke slik at alt du ikke er opptatt av når du er snydens er psykisk. Anonymkode: 1cf76...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå