Anonym bruker Skrevet 4. desember 2025 #1 Skrevet 4. desember 2025 Skal ut med min litt skrøpelige mor. Vi skal spise lunsj. Hvilke steder kan dere anbefale? Bør være et rolig sted, ikke mye musikk/støy og hyggelig atmosfære, Anonymkode: 2c699...6a4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2025 #2 Skrevet 4. desember 2025 Da ville jeg kjørt bort på Bærums Verk, og spist på Kokeliko kaffebar. Anonymkode: d8904...ac5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2025 #3 Skrevet 4. desember 2025 Det er mange fine steder i Sandvika og rundt. Kokkeliko er fint, men ikke noe ekstraordinær synes jeg Kanel Bakeri på brygga i Sandvika er fin med peis og god plass. Sjøholmen cafe er et stemningsfylt sted. For lunsjmat ville jeg absolutt gått til Rondo, et lite sted «bak» Sandvika videregående - nydelig fransk mat, gode råvarer, ok prisnivå. Veldig fin atmosfære på Vollen forresten, og gode spisesteder Anonymkode: 679fc...c44
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2025 #4 Skrevet 4. desember 2025 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det er mange fine steder i Sandvika og rundt. Kokkeliko er fint, men ikke noe ekstraordinær synes jeg Kanel Bakeri på brygga i Sandvika er fin med peis og god plass. Sjøholmen cafe er et stemningsfylt sted. For lunsjmat ville jeg absolutt gått til Rondo, et lite sted «bak» Sandvika videregående - nydelig fransk mat, gode råvarer, ok prisnivå. Veldig fin atmosfære på Vollen forresten, og gode spisesteder Anonymkode: 679fc...c44 Hvis man først skal så langt ut som Vollen, ville jeg heller dratt på Cafe Plenum på Slemmestad. De har de deiligste bakevarer 🤩 Anonymkode: d8904...ac5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2025 #5 Skrevet 4. desember 2025 Å tusen takk, her var det mange fine forslag. Anonymkode: 2c699...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå