Gå til innhold

Har dere sendt julekortene ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skrive og sende i helgen, tenker jeg.

Anonymkode: 1e4f1...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender ikke julekort lenger. Mottar nesten ingen heller. Sendte og mottok mange for 10 isj år siden. Julekort er koselig men er samtidig veldig deilig å slippe den «jobben» og ikke minst utgiftene med kort og alle frimerker.

Pleier vel å være type 15. des som er fristen for posten så du har god tid🙂

Anonymkode: 193b8...3dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sender ikke julekort lenger. Mottar nesten ingen heller. Sendte og mottok mange for 10 isj år siden. Julekort er koselig men er samtidig veldig deilig å slippe den «jobben» og ikke minst utgiftene med kort og alle frimerker.

Pleier vel å være type 15. des som er fristen for posten så du har god tid🙂

Men hvis julekort er koselig å få er det jo trist å kutte ut å sende - det er jo å bevisst kutte ut å glede noen? 

Skrevet

Elsker å skrive og å få julekort, men ligger litt etter skjema i år pga sykdom.  Pleier å begynne tidlig sånn at jeg kan kose meg skikkelig med å skrive kortene, liker å ha god tid.  Men jeg får se om jeg kommer i gang i helgen. 

Sender dem etter hvert som de er ferdig skrevet. 

Anonymkode: 7fbf8...8a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men hvis julekort er koselig å få er det jo trist å kutte ut å sende - det er jo å bevisst kutte ut å glede noen? 

Mulig det….. Kjenner nesten ingen som driver med julekort el postkort lenger. Sånn er det vel bare. Som sagt; deilig å slippe jobben og kostnadene kring det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Bruk heller pengene til et veldedig formål. Mange mennesker og familier som sliter økonomisk i jula.

Anonymkode: 18a97...e35

Skrevet

Sender ingen julekort. Veldig synd egentlig for jeg likte tradisjonen men for hvert år kom det færre og færre tilbake. De siste årene var det ingen så da kutta vi ut også. Like greit når frimerkene er blitt så dyre 😅

Anonymkode: d762a...acc

Skrevet

Skal vel gjerne skrive et lite Julebrev som distribueres via epost. Flere år siden vi har sendt fysiske julekort. 

Anonymkode: 44c63...1ff

Skrevet

Jeg sender fortsatt julekort. Får få eller ingen. Spiller ingen rolle. Jeg sender 25 julekort, med bilder av barna på. 
Jeg synes det er hyggelig så da gjør jeg det fortsatt 

Anonymkode: 6ee28...cbb

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Sender ingen julekort. Veldig synd egentlig for jeg likte tradisjonen men for hvert år kom det færre og færre tilbake. De siste årene var det ingen så da kutta vi ut også. Like greit når frimerkene er blitt så dyre 😅

Anonymkode: d762a...acc

Hvis alle tenker sånn så blir det jo ingen julekort. Så selv om andre ikke sender til meg så sender jeg til dem. Kanskje tar det seg opp igjen om noen år. Mange er leie av skjermer og savner slike gammeldagse ting

Anonymkode: 6ee28...cbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...