Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #1 Skrevet 3. desember 2025 Min nabo har spurt om jeg vil passe hunden hennes. Jeg har egentlig ikke lyst. Jeg vil ikke ha det ansvaret. Han har vært litt syk det siste året. Er jo ikke sikkert han blir syk no, men hvordan skal jeg forklare dette for nabo? Anonymkode: 9e48f...e25
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #2 Skrevet 3. desember 2025 Si at det ikke passer. Hvor lenge er det snakk om? Anonymkode: 3cbf7...bba
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #3 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Si at det ikke passer. Hvor lenge er det snakk om? Anonymkode: 3cbf7...bba 1 uke. Fra nyttårsaften Vil ikke såre henne. Hun er så snill med meg. Anonymkode: 9e48f...e25
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #4 Skrevet 3. desember 2025 Du trenger ikke forklare, bare si at dessverre kan du ikke det. Anonymkode: 2408b...995
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #5 Skrevet 3. desember 2025 Bare si det som det er. Du setter veldig stor pris på at han stoler nok på deg til å spørre, men dessverre passer det ikke, eventuelt at du ikke føler det komfortabel med å ha det ansvaret. Jeg har hund selv, og hadde syns det hadde vært mye bedre om noen var ærlig om jeg hadde spurt, enn om de hadde passet det siden de følte de måtte Anonymkode: 6598f...2e5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2025 #6 Skrevet 4. desember 2025 Si at det dessverre ikke passer. Jeg har hund selv. Hund er et stort ansvar. Du bør anbefale vedkommende å finne seg en fast person/familie som ønsker å tilbringe tiden med hunden. Noen ønsker seg hund selv, vet de ikke har kapasitet og ønsker å få en fast hund de kan passe. Hunder krever mye. Det holder ikke å mate den av og til, den krever tur, stell, kos, mat osv. Anonymkode: 91632...eb2
Tante Hufsa Skrevet 4. desember 2025 #7 Skrevet 4. desember 2025 Hva er det med den voksene generasjonen? Nei det vil jeg ikke. Dette er da svar godt nok. Generasjon krenka… jævlar dere har mye å stri med. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå