Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #1 Skrevet 3. desember 2025 Jeg har vært singel et par år, er nesten 50 selv. Så når jeg begynner å kikke meg rundt etter mulig ny partner ser jeg jo at de er gamle😅 Som meg... Men, jeg finner de ikke attraktive. Lite hår, stor mage, eldre ansikt... De jeg synes er kjekke er i 30 åra, eller grøss 20 åra. Noen i 40 åra, men jeg må vel opp i 50 åra pluss for å finne noen som vil ha meg😅 På tv ser jeg mange kjekke eldre menn, men det er jo kjendiser og av en annen verden? Eller hvorfor er ikke menn på samme alder Irl også attraktive? Tom Cruice, John Hamm, Patrick Dempsey, Benjamin Bratt osv Anonymkode: b6f97...558
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #2 Skrevet 3. desember 2025 Samme kan man jo si om damer på 50+ hvorfor det ikke de ut som Jennifer Aniston, Cindy Crawford, Monica Bellucci eller Elizabeth Hurley IRL? Anonymkode: 2542b...ed9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #3 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Samme kan man jo si om damer på 50+ hvorfor det ikke de ut som Jennifer Aniston, Cindy Crawford, Monica Bellucci eller Elizabeth Hurley IRL? Anonymkode: 2542b...ed9 Ja…? Men nå er det menn vi snakker om da, ikke kvinner. Anonymkode: 59788...00f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #4 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja…? Men nå er det menn vi snakker om da, ikke kvinner. Anonymkode: 59788...00f Svaret er vel det samme uansett? Anonymkode: 2542b...ed9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #5 Skrevet 3. desember 2025 Det er vel egentlig ikke så rart det. Nå er jeg "godt gift" og gidder ikke å finne meg en ny en, men jeg tenker også ofte når jeg treffer menn på min egen alder at de er veldig gamle. Mannen min er ikke så gammel i mitt hodet, men det kommer vel av at jeg har sett ham så og si hver dag i en god del år, så da ser man ikke forskjellen på samme måte. Måtte jobbe litt med meg selv på et skole jubileum fordi alle de andre var blitt så gamle.... Anonymkode: 92f53...440
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #6 Skrevet 3. desember 2025 Kanskje de blir mer attraktive hvis du blir kjent med dem først. Jeg synes alle venninnene mine ser fantastisk ut, selv om jeg VET at de er på min alder (50 årene) og gjerne har litt grått hår, rynker og noen kilo for mye. Jeg VET de er smarte, snille, gøyale og ikke minst verdens beste venner, dermed ser jeg personligheten deres som skinner gjennom rynkene. Det samme gjelder kjæresten min. Sånn objektivt så ser han ut som en mann i 50-årene, men han vil meg vel. Så når jeg ser på ham så skinner personligheten hans gjennom det grå skjegget. Jeg vet han er tynn i håret, men jeg vet også at han gidder massere skuldrene mine når jeg er sliten, at vi alltid har det gøy sammen og at han er verdens beste selskap. Jeg så forresten nettopp en tidligere studievenninne på nyhetene. Hun var blitt såååå gammel. I mitt hode ser jeg ut som da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Anonymkode: 23ef3...400
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #7 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg så forresten nettopp en tidligere studievenninne på nyhetene. Hun var blitt såååå gammel. I mitt hode ser jeg ut som da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Nesten som meg, jeg tenker ikke mye på at jeg selv er blitt gammel, men ser at alle venner og kjente er blitt så mye eldre. Min forståelse av egen alder går via dem. Det er trist nok. Anonymkode: e79a2...6de
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #8 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Samme kan man jo si om damer på 50+ hvorfor det ikke de ut som Jennifer Aniston, Cindy Crawford, Monica Bellucci eller Elizabeth Hurley IRL? Anonymkode: 2542b...ed9 Synes jeg ser mange fine damer i den alderen jeg, men ser vel på damer med andre briller kanskje. De slal jeg jo ikke like på samme måte😅 Anonymkode: b6f97...558
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #9 Skrevet 3. desember 2025 Det er rart det der med å bli gammel. Jeg kan se noen jeg tenker at han kjenner jeg igjen fra tidligere, men så slår deg meg at han/hun er alt for ung og den jeg trodde det var nok har endret seg en del... Jeg har venner i alle aldre og er selv akkurat bikket 50. Om det er et sosialt arrangement og de andre som viste seg å komme er rundt 30 så var det faktisk litt lettere å ikke overtenke/føle at de andre tenker at jeg er vel gammel når jeg var i slutten av 40-årene enn etter å ha bikket 50. Det jeg tror kommer til å bli den vanskeligste alderen er fra midten av 60-årene. Der bikker man liksom over til å bli gammel. Men jeg har alltid forelsket meg i mennesket bak. Dermed bruker jeg litt tid på å forelske meg og forelsker meg alltid i folk etter at jeg har blitt kjent med dem. Det er interessant hvor de på en måte endrer utseende etter hvert Anonymkode: 54395...0a0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #10 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Det er rart det der med å bli gammel. Jeg kan se noen jeg tenker at han kjenner jeg igjen fra tidligere, men så slår deg meg at han/hun er alt for ung og den jeg trodde det var nok har endret seg en del... Jeg har venner i alle aldre og er selv akkurat bikket 50. Om det er et sosialt arrangement og de andre som viste seg å komme er rundt 30 så var det faktisk litt lettere å ikke overtenke/føle at de andre tenker at jeg er vel gammel når jeg var i slutten av 40-årene enn etter å ha bikket 50. Det jeg tror kommer til å bli den vanskeligste alderen er fra midten av 60-årene. Der bikker man liksom over til å bli gammel. Men jeg har alltid forelsket meg i mennesket bak. Dermed bruker jeg litt tid på å forelske meg og forelsker meg alltid i folk etter at jeg har blitt kjent med dem. Det er interessant hvor de på en måte endrer utseende etter hvert Anonymkode: 54395...0a0 Jeg bodde borte i 20 år før jeg flyttet tilbake til stedet jeg kommer fra. Jeg så også flere som jeg tenkte jeg kjente fra tidligere - oppdaget at det i flere tilfeller var (voksne) barn av de jeg trodde de var Jeg har venner i alle aldre, så tenker egentlig ikke så mye på alder selv. Synes det er mange flotte menn, også i 50-åra. De fleste av dem er opptatt, men det finnes da noen som er single også. Når det kommer til en potensiell ny partner så er det så mye mer som er viktigere enn det ytre. En snill og god mann med respekt og omtanke for andre, en som har god humor, en som er "oppegående" og følger med i samfunnet m.m. Har en mann slike gode sider og det er en kjemi mellom oss, da kommer tiltrekningen også, tross ev. mindre hår enn mage... Anonymkode: e83ec...c0b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #11 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært singel et par år, er nesten 50 selv. Så når jeg begynner å kikke meg rundt etter mulig ny partner ser jeg jo at de er gamle😅 Som meg... Men, jeg finner de ikke attraktive. Lite hår, stor mage, eldre ansikt... De jeg synes er kjekke er i 30 åra, eller grøss 20 åra. Noen i 40 åra, men jeg må vel opp i 50 åra pluss for å finne noen som vil ha meg😅 På tv ser jeg mange kjekke eldre menn, men det er jo kjendiser og av en annen verden? Eller hvorfor er ikke menn på samme alder Irl også attraktive? Tom Cruice, John Hamm, Patrick Dempsey, Benjamin Bratt osv Anonymkode: b6f97...558 Er du 50 år, så skriver man ordentlig, ikke "irl". Ta deg sammen, du et ikke 19 år lengre, det innes mange flotte menn i 50 årene!! Anonymkode: 0f918...7b4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #12 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Samme kan man jo si om damer på 50+ hvorfor det ikke de ut som Jennifer Aniston, Cindy Crawford, Monica Bellucci eller Elizabeth Hurley IRL? Anonymkode: 2542b...ed9 Ingen av de ser spesielt bra ut i dag da... Anonymkode: 0f918...7b4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #13 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ingen av de ser spesielt bra ut i dag da... Anonymkode: 0f918...7b4 Jeg synes det😉 Anonymkode: 2542b...ed9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #14 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er du 50 år, så skriver man ordentlig, ikke "irl". Ta deg sammen, du et ikke 19 år lengre, det innes mange flotte menn i 50 årene!! Anonymkode: 0f918...7b4 Hvorfor er det ting man ikke kan skrive, ikke kan gjøre og ikke kan kle seg i fordi man har passert 50? Om man i flere år har skrevet IRL så skal man plutselig stoppe med det? De fleste føler seg relativt lik som da de var i midten av 20-årene. Synes ikke ord har en øvre aldersgrense Anonymkode: 54395...0a0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #15 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kanskje de blir mer attraktive hvis du blir kjent med dem først. Jeg synes alle venninnene mine ser fantastisk ut, selv om jeg VET at de er på min alder (50 årene) og gjerne har litt grått hår, rynker og noen kilo for mye. Jeg VET de er smarte, snille, gøyale og ikke minst verdens beste venner, dermed ser jeg personligheten deres som skinner gjennom rynkene. Det samme gjelder kjæresten min. Sånn objektivt så ser han ut som en mann i 50-årene, men han vil meg vel. Så når jeg ser på ham så skinner personligheten hans gjennom det grå skjegget. Jeg vet han er tynn i håret, men jeg vet også at han gidder massere skuldrene mine når jeg er sliten, at vi alltid har det gøy sammen og at han er verdens beste selskap. Jeg så forresten nettopp en tidligere studievenninne på nyhetene. Hun var blitt såååå gammel. I mitt hode ser jeg ut som da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Anonymkode: 23ef3...400 Så koselig innlegg😍 Og klokt! Jeg har vel motsatt problem av HI, begynnelsen av 30-årene og synes gjerne både menn og kvinner (bifil) er mest attraktive personlighetsmessig når de er 15-30 år eldre enn meg. Sånn teknisk sett kan jeg være med på at yngre mennesker er fysisk attraktive, men har oftere kjemi med de som er en del eldre. Anonymkode: 187f7...089
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #16 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er du 50 år, så skriver man ordentlig, ikke "irl". Ta deg sammen, du et ikke 19 år lengre, det innes mange flotte menn i 50 årene!! Anonymkode: 0f918...7b4 Ordentlig? Er innes ordentlig synes du? Og "et ikke" ? Og hva med å blande du og man? Ta deg sammen, rettskriving burde du greie altså😆 Anonymkode: b6f97...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå