Anonym bruker Skrevet 3. desember #1 Skrevet 3. desember Jeg har alltid gjort det, men så var det noen som sa at de aldri gjorde det, for det er ikke meningen. Hva gjør du? Anonymkode: 8f99d...6d3
Elina Skrevet 3. desember #2 Skrevet 3. desember Jeg bruker selvfølgelig truse under strømpebukser 🧐 Har aldri hørt om at man ikke skal det, men ville brukt truse uansett hva som var meningen.
MissSaigon Skrevet 3. desember #3 Skrevet 3. desember Meningen med hva? Og ja, jeg bruker alltid truse, uansett hva jeg ellers har på meg (bortsett fra bikini og badedrakt, åpenbart).
Anonym bruker Skrevet 3. desember #4 Skrevet 3. desember Ja, høres veldig ubehagelig ut å ikke bruke truse under. Anonymkode: 55a86...fb8
Anonym bruker Skrevet 3. desember #5 Skrevet 3. desember Jeg gjør det. Mamma gjorde det ikke før, (men har begynt med det nå) og heller ikke bestemor Anonymkode: 2b263...65d
Anonym bruker Skrevet 3. desember #6 Skrevet 3. desember For meg er det en selvfølge og alltid bruke truse. Hvorfor i alle dager skal man droppe det? Anonymkode: 9c445...199
Anonym bruker Skrevet 3. desember #7 Skrevet 3. desember Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har alltid gjort det, men så var det noen som sa at de aldri gjorde det, for det er ikke meningen. Hva gjør du? Anonymkode: 8f99d...6d3 Hvorfor er det ikke meningen å bruke truse under? Anonymkode: 55a86...fb8
Anonym bruker Skrevet 3. desember #8 Skrevet 3. desember Bruker alltid truse, uansett hva jeg har på meg. Anonymkode: 9d2e9...2f3
Anonym bruker Skrevet 3. desember #9 Skrevet 3. desember Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det ikke meningen å bruke truse under? Anonymkode: 55a86...fb8 Det skulle jeg likt å vite også. Anonymkode: f0ebc...a3b
Anonym bruker Skrevet 3. desember #10 Skrevet 3. desember Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det skulle jeg likt å vite også. Anonymkode: f0ebc...a3b Tror det er fordi endel av de er fora, og da trenger man det jo ikke. Også leste jeg en plass at det er penere uten, slipper søm. Om man har søm på undertøyet selvsagt Anonymkode: 2b263...65d
prebs Skrevet 3. desember #11 Skrevet 3. desember Absolutt truse under. Ellers må man jo skifte strømpebukser hver dag.
Anonym bruker Skrevet 3. desember #12 Skrevet 3. desember Jeg har begynt å bruke truse utenpå strømpebuksa. Fordi jeg syns strømpebuksa glir ned når den er over trusa. Anonymkode: de3e1...0cb
Anonym bruker Skrevet 3. desember #13 Skrevet 3. desember Såklart, jeg er da ikke huleboer heller. Man har alltid på truse under klær. Anonymkode: ef836...116
Anonym bruker Skrevet 3. desember #14 Skrevet 3. desember Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er det ikke meningen å bruke truse under? Anonymkode: 55a86...fb8 I følge hun som sa det så er det fordi det er "foret" i kilen på strømpebuksene og at det derfor er overflødig med truse i tillegg. Anonymkode: 8f99d...6d3
Anonym bruker Skrevet 3. desember #15 Skrevet 3. desember Det er ikke nødvendig, så "selvsagt" bruker jeg ikke truse under strømpebuksen. Anonymkode: 2545d...b38
Anonym bruker Skrevet 3. desember #16 Skrevet 3. desember Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke nødvendig, så "selvsagt" bruker jeg ikke truse under strømpebuksen. Anonymkode: 2545d...b38 Nødvendig? Da er drt vel aldri nødvendig med truse da eller? Du hatt åpenbart ikke skjønt poenget med truser... Anonymkode: ef836...116
Anonym bruker Skrevet 3. desember #17 Skrevet 3. desember Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har begynt å bruke truse utenpå strømpebuksa. Fordi jeg syns strømpebuksa glir ned når den er over trusa. Anonymkode: de3e1...0cb Det gjør Superman og Batman og, så det er bare kult 😃 Anonymkode: 4b72b...cdf
Anonym bruker Skrevet 3. desember #18 Skrevet 3. desember Dette er en runketråd Anonymkode: 25e86...26b
Anonym bruker Skrevet 3. desember #19 Skrevet 3. desember prebs skrev (3 timer siden): Absolutt truse under. Ellers må man jo skifte strømpebukser hver dag. Men det må man jo uansett? Du går vel ikke med samme sokkene to dager på rad? Anonymkode: dc256...74a
Anonym bruker Skrevet 3. desember #20 Skrevet 3. desember Ja, hadde jo føltes rart ellers, hygienemessig 😕 Man vasker jo ikke nødvendigvis strømpebukser etter å bare ha hatt dem på noen få timer, men måtte så klart gjort det om jeg brukte dem uten truser. Hadde også vært redd for å "ta en Britney eller Paris" om ikke den strømpebuksa var svært tykk og dekkende. Anonymkode: fae56...d7d
Anonym bruker Skrevet 3. desember #21 Skrevet 3. desember Bruker som regel aldri truse, så heller ikke under strømpebukser Anonymkode: c5f2d...3ee
Anonym bruker Skrevet 3. desember #22 Skrevet 3. desember Bruker truse både under og over strømpebuksa😀 Anonymkode: 91771...31a
Anonym bruker Skrevet 4. desember #24 Skrevet 4. desember Anonym bruker skrev (10 timer siden): Dette er en runketråd Anonymkode: 25e86...26b For hvem? Anonymkode: 2545d...b38
Anonym bruker Skrevet 4. desember #25 Skrevet 4. desember Anonym bruker skrev (11 timer siden): Nødvendig? Da er drt vel aldri nødvendig med truse da eller? Du hatt åpenbart ikke skjønt poenget med truser... Anonymkode: ef836...116 Klassisk "gjøre seg dum" sitat igjen... Anonymkode: 2545d...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå