Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Jeg er med i en klubb vi kun er tre stykker i. Hun ene hadde så lyst til å dra til København og i tivoli nå før jul, noe som er kjempekoselig men jeg måtte takke nei pga jobb. Hun andre ville gjerne være med, så de bestilte fly og hotell. Helt i orden det selvfølgelig, jeg fikk jo også muligheten til å være med. De dro torsdag kveld og kom tilbake på søndagen nå i helgen. I forkant ønsket jeg dem god tur, og spurte om de ikke kunne sende snap innimellom. Det skulle de gjøre men ingenting kom. Ikke en eneste oppdatering, ingenting! Jeg vet at begge bruker snap, for de har sendt til andre når vi har vært på turer før. Men nå har det vært helt stille. Synes det hele er så rart egentlig, og føler meg litt dum som forventer meg ett bilde eller to fra turen. Hva ville dere tenkt om det var dere? Anonymkode: e22a0...a46
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Jeg hadde ikke tenkt noe. Vi må ikke være så såre på at vi ikke får alt mulig via sosiale medier. Forhåpentligvis lever vi ikke livene våre der etter vi har passert 30 år. Og om du ikke får snap, så send en snap eller melding og spør hvordan de har det da. Kommunikasjon går to veier Anonymkode: 89905...5f7
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde ikke tenkt noe. Vi må ikke være så såre på at vi ikke får alt mulig via sosiale medier. Forhåpentligvis lever vi ikke livene våre der etter vi har passert 30 år. Og om du ikke får snap, så send en snap eller melding og spør hvordan de har det da. Kommunikasjon går to veier Anonymkode: 89905...5f7 Jeg tenkte at jeg ikke ville mase noe, men at de hadde satt meg også på snaplista når de sendte bilder...... Anonymkode: e22a0...a46
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Jeg tenkte at jeg ikke ville mase noe, men at de hadde satt meg også på snaplista når de sendte bilder...... Anonymkode: e22a0...a46 Men det er jo ikke sånn at om du ikke får snap så er du ikke med? Det kan jo ha vært en ren forglemmelse. Eller de droppet det fordi de var redd du skulle bli såret om du så hvor fint de hadde det.. og å sende en melding er ikke å mase. Du må sende minst 5 før det er mas Anonymkode: 89905...5f7
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Jeg pleier ofte å si for spøk. "Det kan ikke har vært så gøy, jeg fikk jo ikke én eneste snap"... Anonymkode: dd30e...ba2
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Men det er jo ikke sånn at om du ikke får snap så er du ikke med? Det kan jo ha vært en ren forglemmelse. Eller de droppet det fordi de var redd du skulle bli såret om du så hvor fint de hadde det.. og å sende en melding er ikke å mase. Du må sende minst 5 før det er mas Anonymkode: 89905...5f7 Jeg er jo ikke med, og det er jo mitt eget valg. Men jeg synes det er rart å glemme å sende snap til meg når jeg vet at de sender til andre. Vi er jo tre i gruppa liksom. Anonymkode: e22a0...a46
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er jo ikke med, og det er jo mitt eget valg. Men jeg synes det er rart å glemme å sende snap til meg når jeg vet at de sender til andre. Vi er jo tre i gruppa liksom. Anonymkode: e22a0...a46 Hvis du føler deg utestengt, så må du spørre hvorfor de valgte det da. De aller fleste synes ikke det er noen krise. Hvis du føler så mye på dette, så kan du jo bare spørre. Anonymkode: 89905...5f7
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Kanskje de ikke ville gni det inn? Siden du ville dit du også. Du kunne sendt én snapp mens de var der, da hadde de nok svart. Anonymkode: e699a...7cd
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hvis du føler deg utestengt, så må du spørre hvorfor de valgte det da. De aller fleste synes ikke det er noen krise. Hvis du føler så mye på dette, så kan du jo bare spørre. Anonymkode: 89905...5f7 Sånn for ordens skyld, så er jo ikke din mening alle andres mening. Det er ikke så mange andre som har svart her. Anonymkode: e22a0...a46
Sommerkroppen 2029 Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Jeg ville også synes det var rart. I allefall hvis de pleier å sende snap til vanlig, og siden du har bedt om bilde fra turen.
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Hjelpe meg😅er det der vi har kommet nå. I min krets har vi blitt mere bevisst på å være i øyeblikket ikke sitt med telefon hele tiden. Kan være de også føler det sånn. At de koser seg og rett og slett glemmer å snappe Anonymkode: bdebc...e28
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hjelpe meg😅er det der vi har kommet nå. I min krets har vi blitt mere bevisst på å være i øyeblikket ikke sitt med telefon hele tiden. Kan være de også føler det sånn. At de koser seg og rett og slett glemmer å snappe Anonymkode: bdebc...e28 Jeg håper da virkelig at de storkoste seg, ikke misforstå. Men jeg synes bare det var rart at ikke jeg fikk et eneste bilde, når jeg vet at de begge to elsker å sende snap. Forrige tur vi hadde sammen var veldig hektisk, men de klarte likevel å sende snap til familie og venner likevel. Anonymkode: e22a0...a46
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg tenkte at jeg ikke ville mase noe, men at de hadde satt meg også på snaplista når de sendte bilder...... Anonymkode: e22a0...a46 Vil det si at du ikke pleier å få snap av de ellers? Anonymkode: f07dc...b7d
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Vil det si at du ikke pleier å få snap av de ellers? Anonymkode: f07dc...b7d Jo innimellom Anonymkode: e22a0...a46
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden Det er mange som ikke sender så mange snap fra ferier eller helgeturer fordi de ikke vil at andre skal synes det er leit at de selv ikke kan. Da sender man gjerne bare snap til de man snapper med ofte, der det er relatert til noe man har snakket med noen om og de man har streak med. Andre sender man ikke noe til. Når dere ikke snapper så ofte er du ikke på listen de må sende til f.eks. for å opprettholde streaks og du ligger nok mest sannsynlig ikke inne i de automatiske grupperingene Snapchat lager seg. De har nok enten tenkt at du var inne i en slik gruppe og ikke lagt merke til at du ikke fikk eller de har tenkt at de skulle la være å gni det inn siden du ikke var med og heller ikke tok initiativ ved å sende dem snap. Det er jo ingen logikk bak at de skal utelate deg med vilje, uten at det er av hensyn. Tipper du hadde fått snap om du hadde sendt en snap og initiert samtalen. Jeg bruker bare snap sporadisk og det er forskjellig hvem jeg sender til alt ettersom motiv. Jeg håper virkelig ikke at venner forventer at jeg sender og tiltror meg negative intensjoner om de ikke får snap (eller jeg bruker tid på å åpne deres) Anonymkode: 12ae2...a20
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er jo ikke med, og det er jo mitt eget valg. Men jeg synes det er rart å glemme å sende snap til meg når jeg vet at de sender til andre. Vi er jo tre i gruppa liksom. Anonymkode: e22a0...a46 Hvordan vet du at de har sendt snap til andre under turen? Anonymkode: 21bef...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå