Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #26 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var nå ikke ment som at ingen ungdom i hele verden vil bruke det, men det regner jeg med du skjønte Prøvde bare å forsvare vedkommende over her og være enig i at støvler til ungdom er som å banne i kjerka. Ungene mine har støvler de. Bruker de aldri, men de har Anonymkode: 4b959...e3e Men hvorfor har noen behov for å komme med innspill som ikke er etterspurt? Man må da kunne stille et spørsmål uten å ha med hele bakhistorien om hvorfor man trenger et produkt. De fleste foreldre snakker vel med barna om hva de trenger og ønsker? Jeg var sikkert litt irritabel i går, men jeg blir matt av enkelte. Hun som håper at alt går meg galt i livet pga at jeg ikke var enig med henne, for eksempel, HVOR finner man slike folk?? Anonymkode: a3ab3...ca0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #27 Skrevet 3. desember 2025 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Hvis han trenger støvler til en bestemt aktivitet, så har de lette, myke støvler på sparkjøp. Om han ikke skal bli våt på beina, ville jeg heller vurdert gore-tex tursko/joggesko i den alderen, hvis han f.eks. har friluftsliv valgfag. Du kan gjerne være påståelig mamma, men kanksje du skal spørre gutten hva han vil ha/hva andre bruker, mange dropper alt som er vanntett i den alderen, og han kan faktisk ha en mening om det selv. Du ser nok ikke mange på samme alder i støvler, selv om folk tar til fornuft når de blir voksne igjen. Det er derfor folk har svart som over, du må gjerne bli snurt, men gummistøvler er ikke det kuleste fottøyet på ungdomsskolen. Men om han ønsker seg det,- sparkjøp. Anonymkode: 2daf3...ca6 Tror du seriøst at jeg ikke har snakket med gutten selv? Har du generelt så lite tiltro til andre mennesker? Jeg handler ingenting på billigbutikker som Sparkjøp, det blir dyrt i lengden å kjøpe inn dårlig kvalitet. Anonymkode: a3ab3...ca0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2025 #28 Skrevet 3. desember 2025 Ungdommen min bruker støvler og har et par fra sport outlet. Anonymkode: ace40...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå