Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:18 #1 Skrevet mandag kl 15:18 Noen med erfaringer? Anonymkode: e0a69...fb6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:32 #2 Skrevet mandag kl 16:32 Han eller hun? Skvetter han/hun urin mye? Min gamle katt fikk urinveisinfeksjon , da begynte hun å skvette urin inne, fikk aldri tømt seg skikkelig. Anonymkode: 9e0af...f15
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:55 #3 Skrevet mandag kl 16:55 Vår katt er 11 år og drikker mye og ofte. Vætriner tok blodprøve, men alt var fint han bare drakk mye. Anonymkode: 83e94...35a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:18 #4 Skrevet mandag kl 17:18 Min gamle katt fikk diabetes. Ville ha sjekket det ut iallefall. Anonymkode: 87cdf...b30
Tante Hufsa Skrevet mandag kl 17:56 #5 Skrevet mandag kl 17:56 Det er jo et tegn på at noe ikke er som det skal. Min personlige erfaring er kreft. Min begynte med dette rundt 12 år. Blodprøver viste at han drakk for mye. Vet ikke hvordan men han var for hydrert. Prøvene hadde også indikasjoner på kreft. Han levde i fire år til før han ble syk. Obduserte ikke så vet ikke hvor kreften var. Eneste du kan gjøre er å ha hyppig seniorkontroll, følge med på tegn på ubehag. Dyr lever jo kort tid, men slike endringer betyr ikke at det snart er over. En veterinær kan gi deg svar. Pus er gammel, men mal ikke fanden på veggen. Selv om det er siste fase av livet betyr det ikke at den er kortvarig. Dette er det verste med å ha dyr, når de når seniorfasen. Min levde som sagt 4 gode år etter jeg merket endring. Ta den til veterinær og så gjør du de endringer de foreslår. ❤️
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:57 #6 Skrevet mandag kl 18:57 Takk for fine svar ❤️ Det er en kastrert hunnkatt, 16 år gammel. Dyrlegetime er bestilt, så satser på at det ordner seg. 🥲🐈 Hi Anonymkode: e0a69...fb6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:51 #7 Skrevet mandag kl 21:51 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for fine svar ❤️ Det er en kastrert hunnkatt, 16 år gammel. Dyrlegetime er bestilt, så satser på at det ordner seg. 🥲🐈 Hi Anonymkode: e0a69...fb6 Lykke til. Min elskede katt ble 16 💔😭 Anonymkode: 43ba8...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå