Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:38 #1 Skrevet mandag kl 12:38 Jeg ble henvist av lege pga mye stress og smerter i kroppen og skal snart på første timen hos en psykomotorisk fysioterapeut. Dere som har gått før hvordan er det og hva gjør man? Er det nesten som hos vanlig fysioterapeut? Må man kle av seg? Anonymkode: 3a6b5...57b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:40 #2 Skrevet mandag kl 12:40 Jeg gikk en stund hos en, fikk ikke noe ut av det. Pusteøvelser, noe massasje. Måtte ikke kle av om jeg ikke hadde lyst. Alt var veldig varsomt og følete. Anonymkode: 347e0...8c7
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:10 #3 Skrevet mandag kl 13:10 Da jeg gikk øvde jeg på pusteøvelser, fikk noe tøy og bøy og litt massasje av og til. Skal innrømme at jeg gikk dit mest for massasjen sin del. Måtte ikke kle av meg, men byttet til shorts før timen. Vet ikke om jeg hadde utbytte av det, men tror ikke det. Anonymkode: 941a3...78f
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:01 #4 Skrevet mandag kl 16:01 Mindfullness og noen øvelser for å redusere smerter som følge av stress Anonymkode: c2247...bcf
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Avslapping, pusteøvelser, tøying, fokus på holdning osv. veldig nytting når man har mye stress og smerter. Anonymkode: f60bf...fa4
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (På 1.12.2025 den 14.10): Da jeg gikk øvde jeg på pusteøvelser, fikk noe tøy og bøy og litt massasje av og til. Skal innrømme at jeg gikk dit mest for massasjen sin del. Måtte ikke kle av meg, men byttet til shorts før timen. Vet ikke om jeg hadde utbytte av det, men tror ikke det. Anonymkode: 941a3...78f Hva slags massasje? Anonymkode: 3a6b5...57b
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva slags massasje? Anonymkode: 3a6b5...57b Mye ansiktsmassasje. Jeg er veldig anspent i ansiktet. Og litt på skuldre og brystet. Anspent der også. Anonymkode: 941a3...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå