Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:36 #1 Skrevet søndag kl 15:36 Jeg har veldig mye julepynt. Hvordan gruppere for å gjøre det finest mulig? Sortere på farge? Sortere på type? Eller sortere på stil? Tror dere det er fint å plassere alle juletre på ett sted, alle engler ett annet sted? Må alt stå i lysfat, eller kan en sette ting side om side i vinduskarmen? Hvordan gjør du det? Anonymkode: 9b2fc...953
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:48 #2 Skrevet søndag kl 15:48 Jeg har ikke så mye som det virker som du har, men jeg har julehus, nisser og juletre på skjenken, og så plasserer jeg resten rundt i huset. Jeg har ikke ett eneste lysfat, hvorfor tenker du at man må/bør ha det? Anonymkode: 3a15f...52c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:53 #3 Skrevet søndag kl 16:53 Jeg har en god del pynt, jeg setter det der jeg synes det passer der og da,. Men setter noe litt sammen i grupper, som noen små keramiske nissser sammen, noen samme type stoffnisser sammen, noen lyslykter sammen. Men jeg kan ha flere grupper av hvert, f.eks flere smågrupper med keramiske nisser. Jeg har veldig lite "regler" for hvordan jeg pynter. Jeg har en egen juleby, med flere hus, nisser, trær og masse annet som er samlet gjennom mange år, den står alltid alene på en kjøpmannsdisk. Eneste som står på lysfat hos meg er adventslysene som tennes hver søndag. Anonymkode: 418db...ddf
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:14 #4 Skrevet søndag kl 17:14 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg har en god del pynt, jeg setter det der jeg synes det passer der og da,. Men setter noe litt sammen i grupper, som noen små keramiske nissser sammen, noen samme type stoffnisser sammen, noen lyslykter sammen. Men jeg kan ha flere grupper av hvert, f.eks flere smågrupper med keramiske nisser. Jeg har veldig lite "regler" for hvordan jeg pynter. Jeg har en egen juleby, med flere hus, nisser, trær og masse annet som er samlet gjennom mange år, den står alltid alene på en benk. Eneste som står på lysfat hos meg er adventslysene som tennes hver søndag. Anonymkode: 418db...ddf Akkurat som jeg skulle skrevet det... begynte å lure med en gang faktisk om jeg hadde svart uten å huske det.... Vi har masse julepynt, masse ting som er spart opp gjennom tidene og noen gamle ting som er arvet. Julebyen vår har sin egen plass, julekrybben med noen ekstra "gjester" har sin egen plass og så er det litt småtteri som står rundt omkring. Om jeg hadde tatt bilder av alt hvert år, så er det nok mye som står der det alltid pleier å stå og gjerne sammen med den sammen pynten hvert år. I fjor var det sykdom i huset, så da var det en god del ting som ikke fikk komme fram. Men i år er vi friske og raske så da kommer nok det meste fram. I et eller annet system. Anonymkode: 9c295...273
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:01 #5 Skrevet søndag kl 18:01 Alt må selvfølgelig ikke stå på lysfat? Vi har en god del julepynt, gammel og ny, laget, arvet og kjøpt. Det dukker opp i huset litt her og der gjennom desember og til slutt blir det en god del. Men jeg ville ikke hatt julepynt bare for å ha julepynt, liksom? Du har det vel fremme fordi du liker pynten og synes det er fint, vil jeg tro? Eller har du bare enorme mengder med pynt du ikke har noe forhold til? Anonymkode: a2e18...b8e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:54 #6 Skrevet søndag kl 20:54 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Alt må selvfølgelig ikke stå på lysfat? Vi har en god del julepynt, gammel og ny, laget, arvet og kjøpt. Det dukker opp i huset litt her og der gjennom desember og til slutt blir det en god del. Men jeg ville ikke hatt julepynt bare for å ha julepynt, liksom? Du har det vel fremme fordi du liker pynten og synes det er fint, vil jeg tro? Eller har du bare enorme mengder med pynt du ikke har noe forhold til? Anonymkode: a2e18...b8e Enig! Jeg har riktignok noe fordi jeg synes er fint, eller har kjøpt fordi jeg syntes at det var fint. Men mesteparten (som selvfølgelig er det fineste av alt ) er ting som betyr noe spesielt - enten fordi det bringer med seg gode minner, får meg til å tenke på noe eller noen fordi det "alltid" har vært der. Lysfat? Nei, det er det dårlig med her i huset. Kanskje jeg lager noe a la lysfat til bord-dekorasjon , men det er mer unntaket enn regelen. Anonymkode: 9c295...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå