Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:46 #1 Skrevet lørdag kl 14:46 Snakket med flere i alderen 50+ som tar NAD kosttilskudd som skal være bra for cellereparasjon, motvirke aldring osv. Men det er dyrt. Har noen synspunkt på om det er verdt pengene og eventuelt hvilken type som er best? Anonymkode: 25cf5...fba
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:05 #2 Skrevet lørdag kl 15:05 Jeg tenker det er nok et forsøk på å loppe oss forbrukere for penger. Selvsagt er det lureri. Anonymkode: af491...9be
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:23 #3 Skrevet lørdag kl 16:23 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tenker det er nok et forsøk på å loppe oss forbrukere for penger. Selvsagt er det lureri. Anonymkode: af491...9be Takk for svar! Men greia er at jeg kjenner til leger og biologer som mener dette er ting som virker, så lurer jo derfor på om det er lurt å prøve. Anonymkode: 25cf5...fba
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:24 #4 Skrevet søndag kl 17:24 Ingen her som bruker NAD som vil dele erfaringer? Anonymkode: 25cf5...fba
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:05 #5 Skrevet søndag kl 18:05 Anonym bruker skrev (På 29.11.2025 den 17.23): Takk for svar! Men greia er at jeg kjenner til leger og biologer som mener dette er ting som virker, så lurer jo derfor på om det er lurt å prøve. Anonymkode: 25cf5...fba Lite troverdig. I så fall hadde du ikke spurt her. Anonymkode: df710...86b
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:16 #6 Skrevet søndag kl 21:16 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Lite troverdig. I så fall hadde du ikke spurt her. Anonymkode: df710...86b Nå forskes det jo ganske mye på nettopp Nad+ om dagen, da. Forskningen viser at det og metformin har en positiv effekt på DNA-fornyelse. Hi: google «NAD+ reasearch» eller NAD+ forskning» så kommer det opp en hel del du kan lese for å gjøre deg opp egen mening. Anonymkode: bc206...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå