Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:08 #1 Skrevet torsdag kl 21:08 Han jeg holder på med for tiden, vil ikke at jeg skal date noen andre... hva menes med det? Kan ikke ha sex med andre? Kan ikke gå ut med noen andre eller hva? Anonymkode: 30ccd...3d3
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:27 #2 Skrevet torsdag kl 21:27 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Han jeg holder på med for tiden, vil ikke at jeg skal date noen andre... hva menes med det? Kan ikke ha sex med andre? Kan ikke gå ut med noen andre eller hva? Anonymkode: 30ccd...3d3 Kan ikke du slutte å spamme forumet med tullet her.Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å spørre engang, du er jo totalt immun mot alle tilbakemeldinger du får, og bare fortsetter å lage nye tråder om samme idiotien hele tiden. Kan du ikke i det minste holde deg til en tråd. Anonymkode: 28862...d82
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (15 timer siden): Han jeg holder på med for tiden, vil ikke at jeg skal date noen andre... hva menes med det? Kan ikke ha sex med andre? Kan ikke gå ut med noen andre eller hva? Anonymkode: 30ccd...3d3 Å date noen er å treffes/gå ut enten fordi man allerede er tiltrukket av hverandre eller for å møtes og se om man blir tiltrukket. Han mener at han ikke ønsker at du skal lete/prøve å finne flere å holde på med. Anonymkode: 0a879...de3
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Er det du som er elskerinnen til den gifte mannen? Les i så fall svarene du fikk der. Om du ikke er hun som er elskerinnen til en gift mann: Hva sier "daten" om hva han skal unnlate å gjøre? Han vil bestemme at du ikke skal date andre, ikke skal ha sex med andre. Gjelder det samme for ham? Det normale hvis begge to er single og dater for å få et kjæresteforhold, det er å spørre om "vi" skal være eksklusive, dvs. ikke date andre, ikke ha sex med andre (det betyr også at ingen av dem er i et forhold allerede...). Anonymkode: 323d2...27b
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Du er faktisk nødt til å slutte å spørre om innspill når du er så lite interessert i hva folk sier til deg. Anonymkode: ac895...cc9
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Å date noen er å treffes/gå ut enten fordi man allerede er tiltrukket av hverandre eller for å møtes og se om man blir tiltrukket. Han mener at han ikke ønsker at du skal lete/prøve å finne flere å holde på med. Anonymkode: 0a879...de3 Takk for et skikkelig svar ❤️ vi begge er single ❤️ Anonymkode: 30ccd...3d3
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det du som er elskerinnen til den gifte mannen? Les i så fall svarene du fikk der. Om du ikke er hun som er elskerinnen til en gift mann: Hva sier "daten" om hva han skal unnlate å gjøre? Han vil bestemme at du ikke skal date andre, ikke skal ha sex med andre. Gjelder det samme for ham? Det normale hvis begge to er single og dater for å få et kjæresteforhold, det er å spørre om "vi" skal være eksklusive, dvs. ikke date andre, ikke ha sex med andre (det betyr også at ingen av dem er i et forhold allerede...). Anonymkode: 323d2...27b Vi begge er single. Ingen av oss er på dating apper... han vil ikke at jeg er på dating sider Anonymkode: 30ccd...3d3
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det du som er elskerinnen til den gifte mannen? Les i så fall svarene du fikk der. Om du ikke er hun som er elskerinnen til en gift mann: Hva sier "daten" om hva han skal unnlate å gjøre? Han vil bestemme at du ikke skal date andre, ikke skal ha sex med andre. Gjelder det samme for ham? Det normale hvis begge to er single og dater for å få et kjæresteforhold, det er å spørre om "vi" skal være eksklusive, dvs. ikke date andre, ikke ha sex med andre (det betyr også at ingen av dem er i et forhold allerede...). Anonymkode: 323d2...27b Ja, han har ikke sex med andre enn meg ❤️ Anonymkode: 30ccd...3d3
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, han har ikke sex med andre enn meg ❤️ Anonymkode: 30ccd...3d3 Dere er begge single, men han er gift?? Anonymkode: 323d2...27b
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Dere er begge single, men han er gift?? Anonymkode: 323d2...27b NEI. Han er ikke gift! Anonymkode: 30ccd...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå