Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #1 Skrevet 26. november 2025 Jeg har en fotball, treningsglad sønn med store ambisjoner i fotball. Nå har de vært på hospitering på videregående (han går på 10. trinn ja) og fått info om toppidrett fotball med studiespes. Han kom hjem med stjerner i øya. Dette ville han!! Noen med erfaring? Anonymkode: b7e8b...b8e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #2 Skrevet 26. november 2025 Datteren min gikk ut i fjor, men hun begynte på toppidrett fotball. Nå hadde nok ikke hun veldig høye ambisjoner da, hun var bare glad i å spille fotball. Hun synes det ble for ensidig og byttet etterhvert over til breddeidrett. For en med ambisjoner i fotball er det sikkert helt topp. Jeg har ikke mindre enn to nevøer som går den linja nå, 1. og 2. klasse, og sønnen til en venninne går der. De er alle veldig fornøyd. Anonymkode: d97a3...750
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #3 Skrevet 26. november 2025 Sønnen til en veninne begynte på det. Han kjente ingen og følte seg veldig ensom. Der han begynte var de dårlige på inkludering. Han byttet skole og linje før høstferien. Anonymkode: c2b15...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå