Anonym bruker Skrevet 26. november #1 Skrevet 26. november Mannen ønsker ikke flere barn. Jeg har lyst på flere barn og har alltid sett for meg 2-3 barn. Han ønsker naturligvis sex, men jeg har ikke noe stort behov for det og har anstrengt meg for å bli i humør for hans del. Nå frister ikke dette lenger. Skal jeg fortsette med pliktsex og prevensjon eller hva er legitimt å gjøre i en slik situasjon? Anonymkode: c9867...64f
Anonym bruker Skrevet 26. november #2 Skrevet 26. november Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Mannen ønsker ikke flere barn. Jeg har lyst på flere barn og har alltid sett for meg 2-3 barn. Han ønsker naturligvis sex, men jeg har ikke noe stort behov for det og har anstrengt meg for å bli i humør for hans del. Nå frister ikke dette lenger. Skal jeg fortsette med pliktsex og prevensjon eller hva er legitimt å gjøre i en slik situasjon? Anonymkode: c9867...64f Skikkelig hersketeknikk fra din side ser jeg. Anonymkode: e635c...017
Anonym bruker Skrevet 26. november #3 Skrevet 26. november Jeg hadde lyst på tre barn, men mannen sa det holdt med to. Nå er den tiden forbi, men jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke bare droppet prevensjon og fikk min vilje der. Føler det mangler en, og det er litt kjipt å kjenne på. Jeg vet at dersom jeg "plutselig" hadde blitt gravid så ville min mann ha tatt det med ro. Kanskje ikke med en gang, men hvis det hadde vært et "uhell" så ville det gått seg til. Anonymkode: 7d648...a55
Anonym bruker Skrevet 26. november #4 Skrevet 26. november 6 hours ago, Anonym bruker said: Jeg hadde lyst på tre barn, men mannen sa det holdt med to. Nå er den tiden forbi, men jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke bare droppet prevensjon og fikk min vilje der. Føler det mangler en, og det er litt kjipt å kjenne på. Jeg vet at dersom jeg "plutselig" hadde blitt gravid så ville min mann ha tatt det med ro. Kanskje ikke med en gang, men hvis det hadde vært et "uhell" så ville det gått seg til. Anonymkode: 7d648...a55 Tenk om en mann hadde sagt noe tilsvarende, da hadde det blitt rop og skrik her Anonymkode: 42cca...f2d
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:05 #5 Skrevet torsdag kl 12:05 Du bør finne en løsning på din manglende sexlyst. Mannens sexlyst er ikke egoisme, men et behov han har. På samme måte som manglende matlyst opp mot kroppens behov for mat. Å spise mat uten matlyst er ikke godt det heller, men du vet at du trenger mat. Løsningen er å finne noe som kan øke appetitten, og dermed også gleden og lysten. Bare du kan tilfredsstille dette behovet din mann har, derfor bør du gjøre en anstrengelse. Jeg skjønner at dette er vanskelig, å ha sex når en ikke har interesse for det er ekkelt og ikke bra for noen av dere. Men det ideelle er alltid at dere begge har sexlyst av og til, og møtes i dette behovet. Det er til dere begges fordel og glede, så da bør du gjøre noe med dette. Det blir bra for dere begge. Å blande inn syn på barn eller ikke hører ikke hjemme i denne problemstillingen. Så vil kanskje noen mene at da kan heller mannen gjøre noe med sin sexlyst, fjerne den med medisiner. Det vil være å gjøre mannen energiløs og uten livsgnist. Hvem vil vel ha en slik mann? Anonymkode: 722a1...024
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:29 #6 Skrevet fredag kl 06:29 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Du bør finne en løsning på din manglende sexlyst. Mannens sexlyst er ikke egoisme, men et behov han har. På samme måte som manglende matlyst opp mot kroppens behov for mat. Å spise mat uten matlyst er ikke godt det heller, men du vet at du trenger mat. Løsningen er å finne noe som kan øke appetitten, og dermed også gleden og lysten. Bare du kan tilfredsstille dette behovet din mann har, derfor bør du gjøre en anstrengelse. Jeg skjønner at dette er vanskelig, å ha sex når en ikke har interesse for det er ekkelt og ikke bra for noen av dere. Men det ideelle er alltid at dere begge har sexlyst av og til, og møtes i dette behovet. Det er til dere begges fordel og glede, så da bør du gjøre noe med dette. Det blir bra for dere begge. Å blande inn syn på barn eller ikke hører ikke hjemme i denne problemstillingen. Så vil kanskje noen mene at da kan heller mannen gjøre noe med sin sexlyst, fjerne den med medisiner. Det vil være å gjøre mannen energiløs og uten livsgnist. Hvem vil vel ha en slik mann? Anonymkode: 722a1...024 Nei sexlyst er ikke det samme som matlyst, uten mat dør man, ingen har noen sted noensinne dødd uten sex. Det er et viktig behov, men veldig mange klarer seg fint uten. Anonymkode: 7be60...19f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:57 #7 Skrevet fredag kl 06:57 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Nei sexlyst er ikke det samme som matlyst, uten mat dør man, ingen har noen sted noensinne dødd uten sex. Det er et viktig behov, men veldig mange klarer seg fint uten. Anonymkode: 7be60...19f Og en annen ting. Hva med mitt behov for barn? Anonymkode: c9867...64f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 09:06 #8 Skrevet fredag kl 09:06 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og en annen ting. Hva med mitt behov for barn? Anonymkode: c9867...64f Kanskje er det et poeng, men du har allerede to, men ok. Da kan du forhandle med mannen din, om du er typen til det. Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei sexlyst er ikke det samme som matlyst, uten mat dør man, ingen har noen sted noensinne dødd uten sex. Det er et viktig behov, men veldig mange klarer seg fint uten. Anonymkode: 7be60...19f Jeg sa "på samme måte som", ikke at det var det samme. Jeg sa ikke at alternativet var å slutte å spise, bare at maten smakte ikke uten matlyst. Du omgjør det til sult og død. Mannen dør ikke uten sex, nei han gjør ikke det, han bare visner. Det er kanskje ikke så viktig for alle. Nei, mange klarer seg ikke fint uten sex, en del kvinner kanskje, men ikke mange menn. Anonymkode: 722a1...024
Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:58 #9 Skrevet fredag kl 11:58 Vil du ha flere barn med en mann du ikke føler lyst for? Pliktsex er jo drepen for forhold. Anonymkode: d1eb1...2bc
Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:32 #10 Skrevet fredag kl 12:32 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Vil du ha flere barn med en mann du ikke føler lyst for? Pliktsex er jo drepen for forhold. Anonymkode: d1eb1...2bc Godt spørsmål! Pliktsex er ikke bra nei, heller ubehagelig. Det kan være en kortsiktig redning, men ikke en langsiktig løsning. At begge har lyst er det eneste som er bra, for begge to. Anonymkode: 722a1...024
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:27 #11 Skrevet søndag kl 16:27 Barn er et slit altså ! Vil ikke anbefale å jobbe for det. Anonymkode: 14a64...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå