Gå til innhold

Soverom i ulike etasjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter til større hus for å ha nok soverom. Før hadde alle soverom i samme etasje så jeg hørte lyder fra rom, om de var våkne og syke feks når jeg hadde lagt meg. Det  var lett å ha oversikt om de hadde lagt seg eller stått opp. Lett å vekke dem på "ett sted".

Nå er det 2 soverom i 2. etasje og 2 soverom i kjelleren. Så de to eldste på 13 og 15 får rom i kjelleren. Jeg kjenner på at jeg mister litt "kontrollen" da, har ikke gjengen på ett sted liksom. Hører ikke de to nede på natt lenger og det blir langt mellom. Samtidig er de jo tenåringer og trenger bli selvstendige osv. Eldste står opp og legger seg selv, 13 åringen må fortsatt dras ut av seng og dyttes tilbake på kveld😅

Går dette seg til etterhvert? Er det også følelsen av at de snart blir enda større og flytter helt ut som har slått inn kanskje, dette er første skritt ut av mitt rede liksom? Var først positiv til slik inndeling, men nå føles det "feil" liksom, uten at jeg vet helt hvorfor 😅🙈

Anonymkode: 84d45...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg til. Gi det noen uker og du er nok glad for at de får en naturlig avstand. Har vært det samme her, de flyttet ned i kjelleren ved samme alder. Nå er de 16 og 20 og trenger denne spacen. 

Anonymkode: 146e9...fb9

Skrevet

Våre har ligget i sokkelen i 4 år allerede. Vi i 1 etasje. De er nå 9 og 12 år.  Ikke vært noe problem. Barna kommer til oss hvis det er noe.

Anonymkode: d71d5...31a

Skrevet

En mamma trenger ikke høre tenåringen om natten. Hvis tenåringen trenger at mamma hører så får de tak i deg. 

Anonymkode: 43336...c82

Skrevet

Jeg har 3 rom i samme etasje. Oss i mellom 18åringen og 12 åringen. For å si det sånn, jeg skulle ønske vi hadde de i en annen etasje 🤣🤣

Anonymkode: c9ed9...e64

Skrevet

Veldig greit å ha tenåringene i en annen etasje, det blir du fort vant til.

Anonymkode: 73722...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...