Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #1 Skrevet 26. november 2025 Og jeg kan ikke se hva hun deler. Det står at bruker har begrenset hvem som kan se innlegget, eller at bruker har slettet det. Hvorfor kommer sånt opp hvis det er meningen at ikke alle skal se det? 😄 Anonymkode: a218e...e5b
Sommerkroppen 2029 Skrevet 26. november 2025 #2 Skrevet 26. november 2025 Jeg har også sett sånt av og til. Stusser på det samme. Har en venn som har gått fra kona, og som nå har oppdatert statusen sin, men det kommer ikke fram hva. Men det virker som om det er for alle å se at statusen er blitt endret uansett. Det er ikke sikkert at de selv vet at det kommer opp for alle?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #3 Skrevet 26. november 2025 Sommerkroppen 2029 skrev (4 timer siden): Jeg har også sett sånt av og til. Stusser på det samme. Har en venn som har gått fra kona, og som nå har oppdatert statusen sin, men det kommer ikke fram hva. Men det virker som om det er for alle å se at statusen er blitt endret uansett. Det er ikke sikkert at de selv vet at det kommer opp for alle? nei jeg vil ikke tro at de er klar over det selv. Men hvorfor dele en status på facebook for noen og ikke offentlig sånn i det hele tatt? Anonymkode: a218e...e5b
Sommerkroppen 2029 Skrevet 26. november 2025 #4 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): nei jeg vil ikke tro at de er klar over det selv. Men hvorfor dele en status på facebook for noen og ikke offentlig sånn i det hele tatt? Anonymkode: a218e...e5b fordi de føler seg litt viktige? Nei jeg vet ikke. Veldig snodig
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #5 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): nei jeg vil ikke tro at de er klar over det selv. Men hvorfor dele en status på facebook for noen og ikke offentlig sånn i det hele tatt? Anonymkode: a218e...e5b Det kan jo være de bare ønsker å dele med familie og nære venner, om det er privat? Anonymkode: 1c790...dd5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #6 Skrevet 26. november 2025 Kan jo hende hun har oppdatert status og så angret seg og slettet den med en gang. Da kan man få varsling/ det kan stå at det er ny status, men at det ikke er noe der. (Innlegget er slettet eller begrenset for..) Anonymkode: fe12b...f2b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #7 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det kan jo være de bare ønsker å dele med familie og nære venner, om det er privat? Anonymkode: 1c790...dd5 Joda men hvorfor kommer det opp på feeden der alle kan se at vedkommende har endret det? Hvis man begrenser det til bare noen, så blir det jo rart av fb å dele sånt til alle. Anonymkode: a218e...e5b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #8 Skrevet 26. november 2025 Fb er ikke livet. Gå videre. Anonymkode: 938f5...772
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #9 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Joda men hvorfor kommer det opp på feeden der alle kan se at vedkommende har endret det? Hvis man begrenser det til bare noen, så blir det jo rart av fb å dele sånt til alle. Anonymkode: a218e...e5b Joda, det er rart, men det er ikke på langt nær det rareste Facebook gjør for tiden, så det overrasker meg overhodet ikke om det er slik. Anonymkode: 1c790...dd5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2025 #10 Skrevet 27. november 2025 Trodde nesten ingen brukte FB lenger? Tror heller ikke noen under 25 år bruker den heller. Synes det er rart når voksne folk bytter på statuser og legger ut ting som ikke hører hjemme hos andre….. og gratulasjoner på FB er bare så upersonlige. Nei, kuttet ut dette Anonymkode: dc5ec...047
Anonym bruker Skrevet 27. november 2025 #11 Skrevet 27. november 2025 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Fb er ikke livet. Gå videre. Anonymkode: 938f5...772 Hva er det du sier, er ikke fb livet? Hvor skal jeg gå? Anonymkode: a218e...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå