Gå til innhold

Skal i 40 års lag, gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninne siden ungdomsskolen, men vi treffes ikke ofte og har ikke kjempe mye prat ellers i hverdagen. Sist vi så hverandre er for 2 år siden, men vi vet at vi er der for hverandre hvis det er noe f.eks. vi er begge enige om å ha det sånn. Hun ønsker seg penger, hvor mye? Tenkte kanskje 500,-? Eller er det lite?

Anonymkode: ff60e...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rart å ønske seg penger av venner når man er så voksen

Anonymkode: 06be2...062

Skrevet

Rart å ha gaveønsker i det hele tatt mot venner 

Skrevet

Gi ei flaske vin heller. Hun kan ta alle vinflaskene tilbake til polet og få penger tilbake. Men det må gjøres før 1. januar 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Rart å ha gaveønsker i det hele tatt mot venner 

Rart å ha gaveønsker i en 40-årsdag? Er du seriøs? Jeg har vært i ca tjue førtiårsdager, samtlige jubilanter ble etterspurt gaveønsker av en av gjestene og ga ønskeliste. Men å ønske seg penger er en uting når man har passert 25. 

Anonymkode: 507d6...c75

Skrevet

Å ja, visste ikke at det var rart jeg. Jeg som spurte hva hun ønsket seg, og hun var usikker, men skrev penger da hun sparer til en bestemt ting som koster litt. Men jeg spurte on summen var grei?

Hi

Anonymkode: ff60e...5a6

Skrevet

Høres ut som det er nok med 500kr. Ang det å ønske seg penger , kan være hun har noe dyrt hun ønsker å kjøpe. Hvor enkelt vil dere være for noen som nesten ikke har kontakt med å kjøpe en gave. Bedre at hun får noe hun trenger/ønsker seg.

Anonymkode: 31521...5c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Rart å ha gaveønsker i en 40-årsdag? Er du seriøs? Jeg har vært i ca tjue førtiårsdager, samtlige jubilanter ble etterspurt gaveønsker av en av gjestene og ga ønskeliste. Men å ønske seg penger er en uting når man har passert 25. 

Anonymkode: 507d6...c75

Det er vel gjerne da det fort blir å ønske seg penger? Man er etablert og har alt. Hva i alle verden er galt med penger?

Anonymkode: d2f36...667

Skrevet

Jeg har akkurat fylt 40 og jeg ønsker meg bidrag til nye løpesko. Syns det må være innafor? 
Jeg har vært i flere 40årslag i år, har lagt meg på ca 500kr til alle. 

Skrevet

Gav nettopp 500 i en 50-årsdag hvor jubilanten også ønsket seg penge (sparte til noe).

Anonymkode: 8e68c...3ed

Skrevet

Ønske seg penger er vulgært. Bruk de 500 på fx en skikkelig vinflaske.

Anonymkode: 5a4d3...052

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Ønske seg penger er vulgært. Bruk de 500 på fx en skikkelig vinflaske.

Anonymkode: 5a4d3...052

Det er gammeldags tankegang. Bedre å få penger å kjøpe det en vil? Ei venninne fikk 30 flasker vin minst i sitt lag, og hun drikker ikke mye vin... dumt å la din tankegang hå utover den som har bursdag da.

Anonymkode: d2f36...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...