Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg er i 40 årene og har fått en ny venninne jeg vil kjøpe julegave til. Hun elsker rosa. Tenkte å kjøpe en lue og hansker. Er det en dum eller bra gave? Anonymkode: 5e345...bdf
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden En super gave! Omtenksom, pen, praktisk og nyttig. Anonymkode: 10da3...4a2
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (6 minutter siden): En super gave! Omtenksom, pen, praktisk og nyttig. Anonymkode: 10da3...4a2 Takk. Det synes jeg også. Hadde blitt glad for den jeg også Anonymkode: 5e345...bdf
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Jeg er veldig glad i mine votter fra Morild, synes godt i mørket når jeg går tur med bikkja. Kjempefin gave. Anonymkode: fc32a...62e
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg er veldig glad i mine votter fra Morild, synes godt i mørket når jeg går tur med bikkja. Kjempefin gave. Anonymkode: fc32a...62e Da blir det lue og votter til min venninne Anonymkode: 5e345...bdf
Anonym bruker Skrevet 28 minutter siden #6 Skrevet 28 minutter siden Fin gave! Anonymkode: 18bb7...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå