Anonym bruker Skrevet 25. november 2025 #1 Skrevet 25. november 2025 Elskeren min sier han vil være ekslusiv ❤️ jeg tolker det positivt ❤️ Anonymkode: 8fea0...457
Anonym bruker Skrevet 25. november 2025 #2 Skrevet 25. november 2025 Et godt tegn på hva? Anonymkode: 4bb2c...ffa
Anonym bruker Skrevet 25. november 2025 #3 Skrevet 25. november 2025 Det betyr bare at han er egoist å ikke vil dele deg. Det betyr ikke at vil ha ett forhold med deg! Anonymkode: 8a312...00b
sug lut Skrevet 25. november 2025 #4 Skrevet 25. november 2025 Han vil være eksklusiv? Er han Dior eller Prada?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2025 #5 Skrevet 25. november 2025 Elsker…? Han som er gift? Mannfolk sier mye rart for å beholde ett ligg Anonymkode: 10a27...a1e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #6 Skrevet 26. november 2025 Hvis dere er elskere så betyr det vel bare at han ikke vil ha sex med andre så lenge du er hans elskerinne. (Ev. kan det også bety at han bare ikke vil at du skal ligge med andre, mens han kanskje ikke lever etter samme standarder selv...) Hjertene du setter i innlegget ditt tolker jeg dithen at du har en ff som du har forelsket deg i og du håper han skal ønske å ha et vanlig kjæresteforhold til deg, at han er forelsket i deg også. Hvis det er tilfellet, da tenker jeg du må ta den store samtalen med ham, si at du ikke lenger ønsker bare et sexforhold, men at du ønsker at dere skal være kjærester med hverandre, møte hverandres venner og familie, offisielt være et kjærestepar. Og så må du spørre om hva han vil. Vil han offisielt være kjæresten din, så er jo alt greit. Vil han ikke være det, så bør du kutte ham ut, siden du er forelsket i ham, ellers blir det bare mye verre den dagen han finner seg en kjæreste han vil være trofast med. Anonymkode: 2f46e...d17
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #7 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hvis dere er elskere så betyr det vel bare at han ikke vil ha sex med andre så lenge du er hans elskerinne. (Ev. kan det også bety at han bare ikke vil at du skal ligge med andre, mens han kanskje ikke lever etter samme standarder selv...) Hjertene du setter i innlegget ditt tolker jeg dithen at du har en ff som du har forelsket deg i og du håper han skal ønske å ha et vanlig kjæresteforhold til deg, at han er forelsket i deg også. Hvis det er tilfellet, da tenker jeg du må ta den store samtalen med ham, si at du ikke lenger ønsker bare et sexforhold, men at du ønsker at dere skal være kjærester med hverandre, møte hverandres venner og familie, offisielt være et kjærestepar. Og så må du spørre om hva han vil. Vil han offisielt være kjæresten din, så er jo alt greit. Vil han ikke være det, så bør du kutte ham ut, siden du er forelsket i ham, ellers blir det bare mye verre den dagen han finner seg en kjæreste han vil være trofast med. Anonymkode: 2f46e...d17 Tusen takk for gode råd. Det skal jeg gjøre ❤️ Anonymkode: 8fea0...457
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #8 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Elsker…? Han som er gift? Mannfolk sier mye rart for å beholde ett ligg Anonymkode: 10a27...a1e Ja, han er gift 🙈 Anonymkode: 8fea0...457
MissSaigon Skrevet 26. november 2025 #9 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, han er gift 🙈 Anonymkode: 8fea0...457 Så det er bare du som ikke skal ha andre, da? Det forstår seg.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #10 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, han er gift 🙈 Anonymkode: 8fea0...457 Så hva i all verden skulle det være et godt tegn på? Anonymkode: 4bb2c...ffa
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #11 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, han er gift 🙈 Anonymkode: 8fea0...457 Hvorfor har du enda ikke dumpa han? Anonymkode: 10a27...a1e
Sommerkroppen 2029 Skrevet 26. november 2025 #12 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Elskeren min sier han vil være ekslusiv ❤️ jeg tolker det positivt ❤️ Anonymkode: 8fea0...457 Du nå må du faktisk gi deg. Igjen? Seriøst??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #13 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Elskeren min sier han vil være ekslusiv ❤️ jeg tolker det positivt ❤️ Anonymkode: 8fea0...457 Det sa han nok til kona si også før de giftet seg. Hun tror han enda er eksklusiv med henne. Han er ikke eksklusiv med noen av dere! Og garantert ikke med deg. Han vil bare ikke at du skal ligge med noen andre, han gjør det allerede. MED KONA SI. Anonymkode: 1884f...b39
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #14 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ja, han er gift 🙈 Anonymkode: 8fea0...457 Han vil at DU skal bare ligge med han. Han kan ligge med dere begge. 😳 Ikke positivt i det hele tatt. Men du er så forelska at du ikke ser noe som helst. Han slipper deg som en varm potet en dag. Skjønner ikke at du gidder. Anonymkode: cfff5...dd4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #15 Skrevet 26. november 2025 Tror nok hi bare er et lite troll. Anonymkode: 4bb2c...ffa
Himmel og hav Skrevet 26. november 2025 #16 Skrevet 26. november 2025 Nei, det er ikke et godt tegn. Du driver og ligger med en mann som bruker ord han ikke forstår betydningen av.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #17 Skrevet 26. november 2025 Det er vel egentlig den ultimate selvmotsigelse. Gift, og eksklusiv med en annen🫶 Anonymkode: c3d40...684
Anonym bruker Skrevet 26. november 2025 #18 Skrevet 26. november 2025 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Tusen takk for gode råd. Det skal jeg gjøre ❤️ Anonymkode: 8fea0...457 Eh, jeg leser nå at mannen er gift...!?! Han har gått lei av de andre elskerinnene sine da (ev. de har dumpet ham), og vil ha deg som eneste elskerinne! Om han hadde ønsket et varig kjæresteforhold til deg, så hadde han tatt praten med sin kone og fortalt at han ville skilles. Deretter hadde han fortalt deg at han har sagt fra til kona at han vil skilles, og han ville hatt en plan om hvordan han og kona skal gjøre det videre når med tanke på bolig, ev. salg av bolig, samvær med barn, fordeling av felles verdier osv. Men han tok ikke den praten med kona. Han tok ikke den praten med deg. Han sørget bare for å manipulere deg, få deg til å tro at du er mer spesiell for ham, gi deg håp om at han vil forlate kona og familien for deg. Seriøst - få litt selvrespekt, dropp ham nå, jo før jo heller. Ikke møt ham igjen! Han har ingen respekt for deg, han manipulerer deg og gir deg falske håp. Dump ham og si at du har fått nok av å være elskerinnen hans, og at du vil at han ikke kontakter deg igjen. Hvis han en dag er blitt singel og bor for seg selv, da kan han ev. kontakte deg og høre hvor i livet du er da. Men du bør ikke vente på ham, du bør bare leve ditt liv som om han aldri kommer til å bli en del av ditt liv, for siden han behandler deg så manipulerende så har han ikke ekte følelser for deg! Få deg litt ryggrad og selvrespekt og selvomsorg - dump ham og blokker ham overalt. Da får du roet deg litt, og får muligheten til å starte et nytt år med å gi deg selv nye muligheter, fri fra denne egoistiske manipulatoren! Anonymkode: 2f46e...d17
Anonym bruker Skrevet 27. november 2025 #19 Skrevet 27. november 2025 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Ja, han er gift 🙈 Anonymkode: 8fea0...457 Han er gift og så vil han være eksklusiv med deg??? Beklager at jeg sier det, men for et svin. Løp mens du kan! Anonymkode: 6610b...9c0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2025 #20 Skrevet 27. november 2025 Han kan ikke norsk og han er gift. Ingenting av det er spesielt eksklusivt. Anonymkode: fd989...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå