Gå til innhold

Ankelsokker eller barbeint er visst det nye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde normale lange sokker var på moten nå me hun på 16 går nå barbeint i Uggs og de der Ugg tøflene alle går i, hun kan til nød ha på ankelsokker men kun i tøflene. Og det nå mot vinteren...

Får liksom kke gjort noe med når hun er så gammel. Andre som opplever dette og har gode råd?

Anonymkode: 3feef...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor trenger du råd? Enhver normal sekstenåring er i stand til å vurdere hvor mye hun gidder å fryse.

Skrevet

Jeg bare sørget for at de hadde/eide sokker i den alderen. Det var ikke sokker jeg gadd å krangle med dem om. 

Sist uke fikk jeg julegaveønske fra sønnen: han trengte skikkelig utebukse for å kunne være med kjæresten sin på skirenn. Hun er aktiv, han leker støtteapparat. 

Anonymkode: db753...d76

Skrevet
sug lut skrev (34 minutter siden):

Hvorfor trenger du råd? Enhver normal sekstenåring er i stand til å vurdere hvor mye hun gidder å fryse.

Joda men vil jo prøve å være en god mor uansett hvor gamle barna er

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg bare sørget for at de hadde/eide sokker i den alderen. Det var ikke sokker jeg gadd å krangle med dem om. 

Sist uke fikk jeg julegaveønske fra sønnen: han trengte skikkelig utebukse for å kunne være med kjæresten sin på skirenn. Hun er aktiv, han leker støtteapparat. 

Anonymkode: db753...d76

Håper du har rett at det bare er en fase, ser jo at venninnene hennes går slik de også

Skrevet

Tante på 60 bruker heller ikke sokker i skoene. 

Utover det så sørger du for at hun har sokker. Så får hun velge å gå med de eller ikke

Anonymkode: d98f8...8d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Trodde normale lange sokker var på moten nå me hun på 16 går nå barbeint i Uggs og de der Ugg tøflene alle går i, hun kan til nød ha på ankelsokker men kun i tøflene. Og det nå mot vinteren...

Får liksom kke gjort noe med når hun er så gammel. Andre som opplever dette og har gode råd?

Råd, hva skal du med råd? Det bestemmer jo hun selv. Ankelsokker er ikke noe nytt. Det er faktisk på vei ut, og lange sokker er det nye. 

Anonymkode: 24c48...a27

Skrevet

Vanskelig å få gjort noe med. Moten er visst slik, for både gammel og ung. Rent bortsett fra at det ser kaldt ut med bare ankler mellom buksekanten og joggeskoen selv i is og snø, så er det jo skikkelig ekkelt med svette bare bein i skoen. Må jo bli raskt skitt og lukt i skoen, også i uggs da som har pelsfor inni. Pelsfor innsauset i fotsvette og tåfis ,usj.

Anonymkode: 90ddd...b50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...