Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Min svigerinne ble skikkelig snurt av dette, tenker dere også at hun overreagerer? Jeg hadde sagt ja til å bake en kake til svigermors 70 års dag. Da kaka var ferdig kom ei venninne innom, og vi tok et lite stykke hver til kaffen. Da jeg leverte kaka ble svigerinna kjempesur, og kjefta meg huden full. Svigermor ble også tydelig sur. Kaka er jo like god, og det er nok kake! Hadde du hatt problemer med dette, eller ansett det som en filleting? Anonymkode: 31279...1f3
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Hvis der var en hel kake, som en rund kake f.eks. hadde jeg syns det var en rar ting og gjøre. Hadde det vært en langpannekake delt opp i stykker i og lagt på fat, er det ok. Men å skjære av en bit av en kake du server, nei. Anonymkode: 4049e...013
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Hvis det var synlig at det var tatt biter av kaken, så er det kjempesært å gjør ja. Skal man bake til selskap så kan man ikke skjære av biter altså. Skjønner godt de ble snurte. Anonymkode: 3a7ba...0f1
sug lut Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Hæ? Du tok en bit av ei kake du skulle gi bort? Du troller.
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Du må tulle. Hvis du skal gi bort en kake så gir du selvsagt bort hele kaka. Anonymkode: d2635...881
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Jeg hadde ikke blitt sur, men ganske "himmelfallen". Og så hadde det nok blitt en av de "morsomme" historiene som ble trukket fram i familien / vennegjengen i lang tid framover... "Herre-min-hatt, det blir som da / husker du da XXX, kjerringa til yyy, leverte en halvspist kake til mors 70 årsdag". (du vet historier blir gjerne "verre" etter hvert som tiden går) Jeg har forresten problemer med å tro at dette er en sann historie. Anonymkode: 5e22c...7a3
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Typisk DIB, alle er prinsipielt uenig med ts! Det var en rund oreokake, og den ble ikke oppspist i selskapet så hva er problemet? Vi va to stk som tok et kjempelite stykke hver. Det hadde ingenting å si for der var kake nok, 3-4 andre kaker. Anonymkode: 31279...1f3
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Jeg greier ikke og servere «åpnet» kake i selskap nr 2 om jeg har flere selskaper. Så meget spesielt og levere fra seg ei åpnet kake også til en rund dag Anonymkode: 310f3...4f2
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Typisk DIB, alle er prinsipielt uenig med ts! Det var en rund oreokake, og den ble ikke oppspist i selskapet så hva er problemet? Vi va to stk som tok et kjempelite stykke hver. Det hadde ingenting å si for der var kake nok, 3-4 andre kaker. Anonymkode: 31279...1f3 Det har jo ingenting å si om det var nok kake. Men det har alt å si at man ikke leverer fra seg en spist kake til selskaper. Noen folkeskikk må man jo ha! Anonymkode: 3a7ba...0f1
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Min svigerinne ble skikkelig snurt av dette, tenker dere også at hun overreagerer? Jeg hadde sagt ja til å bake en kake til svigermors 70 års dag. Da kaka var ferdig kom ei venninne innom, og vi tok et lite stykke hver til kaffen. Kaka er jo like god, og det er nok kake! Hadde du hatt problemer med dette, eller ansett det som en filleting? Anonymkode: 31279...1f3 Dette må være tull, ingen er så dum som dette vel. Anonymkode: caebd...515
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Typisk DIB, alle er prinsipielt uenig med ts! Det var en rund oreokake, og den ble ikke oppspist i selskapet så hva er problemet? Vi va to stk som tok et kjempelite stykke hver. Det hadde ingenting å si for der var kake nok, 3-4 andre kaker. Anonymkode: 31279...1f3 Du eier jo ikke folkeskikk. Anonymkode: caebd...515
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Det her MÅ være trolling dere 😂 det kan ikke finnes så dumme folk (man trenger noen hjerneceller for å bake). Anonymkode: 0c89e...8be
amandine Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden En rund kake tar du selvfølgelig ikke stykker av før du skal gi den bort!
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det her MÅ være trolling dere 😂 det kan ikke finnes så dumme folk (man trenger noen hjerneceller for å bake). Anonymkode: 0c89e...8be Det tenkte jeg og, spesielt når hi kommer med dette: Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Typisk DIB, alle er prinsipielt uenig med ts! Anonymkode: caebd...515
Himmel og hav Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Enig med alle de andre, og det er ikke for å "ta" HI. Du gir ikke bort ei kake som er tatt av. Det er som å åpne en konfekteske du skal gi bort og plukke ut fire av bitene.
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Haha, dette er for teit til at normale mennesker kan komme på det for å lage en trolletråd, det må være sant 🤣 Du ble bedt om å bake en kake til et selskap også leveres du en kake det er spist av? Noe av det villeste og morsomste jeg har hørt på lenge... Anonymkode: 5a9b9...fb7
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Det er en rar ting å gjøre, men jeg ville da virkelig ikke blitt sur og kjefta deg huden full - ærlig talt, jeg har litt bedre folkeskikk enn som så. Jeg ville tenkt at dette var en veldig snodig ting å gjøre, fnisa litt inni meg og ellers takka pent for kaken. Anonymkode: f7347...2f1
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden Dette var veldig morsomt, det må ha sett veldig rart ut å sette fram en kake på kakebordet som allerede var tatt av. Jeg hadde nok ikke kjeftet, men hadde jeg vært mottaker av kaken og skulle feire rund dag, hadde jeg nok blitt fornærmet ja. Anonymkode: 7e7f8...c39
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Haha, det var jo bare…. En VELDIG rar ting å gjøre! Anonymkode: 8b33c...b49
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden Hvor ble det av HI? Anonymkode: 3a7ba...0f1
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor ble det av HI? Anonymkode: 3a7ba...0f1 Hun har nok tatt seg en bolle - kaka er jo gitt bort… Anonymkode: d2635...881
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #22 Skrevet 4 timer siden 😄 Håper ikke dette er trolling. Legende-potensial 💪🏼🥳 Anonymkode: 9da9c...63a
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #23 Skrevet 3 timer siden 7 hours ago, Anonym bruker said: Typisk DIB, alle er prinsipielt uenig med ts! Det var en rund oreokake, og den ble ikke oppspist i selskapet så hva er problemet? Vi va to stk som tok et kjempelite stykke hver. Det hadde ingenting å si for der var kake nok, 3-4 andre kaker. Anonymkode: 31279...1f3 Hva er DIB? Anonymkode: 85147...23f
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #24 Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hva er DIB? Anonymkode: 85147...23f Forumet. Anonymkode: caebd...515
Salomine Skrevet 1 time siden #25 Skrevet 1 time siden Helt uakseptabel oppførsel. Dette kan umulig være sant, ingen gjør sånt. Og om det er sant, kommer nok historien til å bli fortalt i familien i lange tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå