Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Evt hva er det verste du gjør da når du er gretten? Anonymkode: 86b1d...4d1
Himmel og hav Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Nei, men jeg er ikke veldig pratsom den første halvtimen, så om noen insisterer på å snakke til meg på inn-og utpust fra det øyeblikket jeg har slått øynene opp, så kjenner jeg jo irritasjonen vokser. Jeg tar meg selvsagt sammen. Min trøtthet skal ikke gå utover andre. Om jeg derimot får en halvtime på badet i fred, får våknet skikkelig, stelt meg, kledd på meg og kommet på hva jeg heter og omtrent hvilken dag det er så er jeg ei solstråle.
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Ja er ikke en morgenperson, heldigvis vet de jeg bor med dette å lar meg være en stund etter at jeg har våknet
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Nei, men jeg er ikke pratsom heller. Jeg var ekstremt morgengretten i tenårene da.. Anonymkode: 98ff7...f72
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Jeg er veldig morgengretten å har lite tolmodighet da Anonymkode: fe8c7...e7a
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Ikke snakk til meg før jeg har fått et par kopper kaffe! Anonymkode: eba60...92c
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Jeg er en av de som aldri er gretten. Virkelig aldri. Jeg er alltid på godt humør. Anonymkode: a6765...f7e
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Ja, det er jeg. Jeg kan gjerne spise frokost med familien, og si enkle ting som «god morgen, det er kaldt i dag og jeg kan hente bilen på verksted». Men jeg får fnatt hvis vi skal starte en diskusjon om hva vi skal gi svigermor til jul, om vi skal gjøre om lån til rammelån, om ungene burde få mer data i abonnement og den slags. Anonymkode: b5181...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå