Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:07 #1 Skrevet lørdag kl 22:07 Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds. Han mener jeg burde ikke ha løyet? Vi har kranglet. Er det så ille? Anonymkode: 688ff...545
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:08 #2 Skrevet lørdag kl 22:08 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds. Han mener jeg burde ikke ha løyet? Vi har kranglet. Er det så ille? Anonymkode: 688ff...545 Du er en mellomleder. Anonymkode: 53e7b...543
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:09 #3 Skrevet lørdag kl 22:09 Hahahaha 😂 Hvorfor skal du flotte deg sånn til? Du kunne jo bare sagt du har teamleder på macc’ern Anonymkode: 7a58e...29a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:13 #4 Skrevet lørdag kl 22:13 Som hun over sier, du er mellomleder. Jeg forstår din mann! Det er forferdelig pinlig at du ikke står for det du gjør. Hadde du sagt at du er teamleder på Mcdonalds så hadde det vært helt greit. Det står respekt av ærlig arbeid. Den dagen din manns venner oppdager hvor du jobber, så vil ikke bare du, men også indirekte han fremstå som... mildt sagt tåpelige. Skal du komme deg unna dette tror jeg du må invitere samme venner på nytt selskap, og der fortelle dem sannheten, men gjøre det på en ærlig og humoristisk måte. Du har satt din mann i en forferdelig pinlig situasjon. Hva skal han svare hvis noen av dem spør hvor du arbeider, mener du? Anonymkode: 8ded0...111
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:20 #5 Skrevet lørdag kl 22:20 Lederstilling i privat næringsliv?? Og så jobber du på mækken? 😂😂 snakker om å sminke bruden! Anonymkode: 0af34...332
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 23:27 #6 Skrevet lørdag kl 23:27 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds. Han mener jeg burde ikke ha løyet? Vi har kranglet. Er det så ille? Anonymkode: 688ff...545 Jeg skjønner mannen din, for det er jo bare flaut om det kommer fram. Det hadde ikke vært flaut om du hadde sagt du var mellomleder på en restaurant. For alt du vet kan han ha fortalt tidligere hva du jobber med og vennene visste det fra før.. Anonymkode: 46a28...ba6
Anonym bruker Skrevet i går, 00:20 #7 Skrevet i går, 00:20 2 hours ago, Anonym bruker said: Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds. Han mener jeg burde ikke ha løyet? Vi har kranglet. Er det så ille? Anonymkode: 688ff...545 Dette må være kødd?? Anonymkode: 69590...127
Anonym bruker Skrevet i går, 01:38 #8 Skrevet i går, 01:38 Så forbanna flaut, Hi. Herregud🤣🤣🤣 Anonymkode: 1048a...8b6
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds. Han mener jeg burde ikke ha løyet? Vi har kranglet. Er det så ille? Anonymkode: 688ff...545 Spørsmålet er hvorfor du føler du må lyve. Det er trist at du åpenbart føler du må skyte deg selv opp. Anonymkode: 1b6c2...cd2
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Jeg skjønner ikke helt. Du og mannen var sammen med hans venner som ikke kjenner deg fra før ( er det mulig?) og da faller det naturlig for deg å si noe så vagt som « jeg er leder i privat næringsliv»? Og ingen stiller oppfølgende spørsmål om firma eller bransje? Hva hadde du sagt om noen hadde spurt? Og var det virkelig naturlig å si det du sa fremfor det du burde ha sagt, at du er teamleder på McD? Synd at du føler du ikke kan være ærlig, ganske pinlig når du ikke kan være den du er men må blåse deg opp. Det er vel det han er flau over, at du pynter på sannheten for å fremstå som noe du ikke er. Anonymkode: 0af34...332
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Tror ikke på dette. Dette har jeg lest før er en stående spøk når man skal beskrive hva man jobber med. Akkurat som at man kan si at man har ansvar for eiendomspleie eller noe i den duren hvis man er vaskedame. Anonymkode: 855aa...f55
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (22 timer siden): Jeg sa til mannens venner at jeg har lederstilling i privat næringsliv. Altså det er jo ikke helt " feil" da jeg er teamleder på Mcdonalds. Han mener jeg burde ikke ha løyet? Vi har kranglet. Er det så ille? Anonymkode: 688ff...545 Du har en slags lederstilling Anonymkode: 0046a...ee9
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Du har en slags lederstilling Anonymkode: 0046a...ee9 Vet du hva det å være teamleder på McDonald innebærer? Det er på ingen måte noe mer lederstilling enn å være den som trykker på start-knappen på Tusenfryd. Ikke noe man skriver på cv’n under «ledererfaring» Anonymkode: b7f03...455
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Haha, som når jeg kødder med at jeg er "Fru administrerende direktør" fordi mannenen min et selvstendig næringsdrivende 🤣 I gamle dager fulgte mannens tittel med fruen, så kona var hjemmeværende men var legefrue e.l. etter mannens jobb Jeg er ufør, så jeg er direktørfrue, haha (selv om mannen aldri har kalt seg direktør da). Men det er kødd blandt venner, ikke noe jeg ville introdusert meg som 🙈 Anonymkode: 3093c...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå